Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nettilehdistä poimittua

<< < (193/322) > >>

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 11.03.2020     kello on 16:28 ---Bisnes on haistettu

https://www.talouselama.fi/uutiset/terveystalo-alkaa-tehda-koronavirustesteja-hinta-195-euroa-haluamme-nopeuttaa-tartuntojen-loytamista/851f64e4-5f42-41e1-b59c-2e6451c605ee

"haluamme vitusti rahaa ihmisten paniikilla" on oikea otsikko.

--- Lainaus päättyy ---

Korjaus  8)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 11.03.2020     kello on 16:28 ---Bisnes on haistettu

https://www.talouselama.fi/uutiset/terveystalo-alkaa-tehda-koronavirustesteja-hinta-195-euroa-haluamme-nopeuttaa-tartuntojen-loytamista/851f64e4-5f42-41e1-b59c-2e6451c605ee

"haluamme vitusti rahaa ihmisten paniikilla" on oikea otsikko.

--- Lainaus päättyy ---

Mainostivat työterveysasiakkail le heillä olevan erillinen palvelunumero koronapuheluille.
Tuo testi ei taida mahtua työterveyssopimukse en 🤔

"Masi":
Hyvä että edes joku tekee, ompahan nuo itse maksajat pois tyhjän vinkujien jonoa tukkimassa .
Fiksu firma. Tosin mikään ei osalle kelpaa. Voihan sitä ruveta ilman tekemään niitä testejä jos muiden laskut häiritsee .

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 11.03.2020     kello on 18:11 ---Hyvä että edes joku tekee, ompahan nuo itse maksajat pois tyhjän vinkujien jonoa tukkimassa .
Fiksu firma. Tosin mikään ei osalle kelpaa. Voihan sitä ruveta ilman tekemään niitä testejä jos muiden laskut häiritsee .

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä.
Kyllä minä mielummin soitan terveystalolle kuten muissakin sairastapauksissa kuin jonottaisin arvauskeskukseen. Ja mieluusti saavat tehdä tarvittaessa testin, jos työnantaja vaan suostuu maksamaan. 😉

Lerssinen:
Kun nyt ylläoleva lainasi ylläolevaansa ja jouduin piilottamani henkilön viestin lukemaan niin toteanpahan vain että sinä söisit vaikka paskaa hymysuin jos se minun mielestä on paskaa.

Kuin sairas pitää ihmisen olla jos on mielestään hyvä asia rahastaa tuollaisella lietsotun paniikin varjolla ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View