Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nettilehdistä poimittua

<< < (106/322) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  7.11.2016     kello on 19:50 ---Kerrotkos tarkemmin....

Elikä käyttö sähköllä. Mikä sen sähkön tarkoitus siinä on?

--- Lainaus päättyy ---
Juuri tämmöinen minulla on. Vaunussa on perällä 2x20 litraa vettä, jonka otan takaikkunan kautta ulos ja suihkuttelen  Thumb
https://www.aliexpress.com/popular/12v-portable-shower.html

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  7.11.2016     kello on 19:57 ---Juuri tämmöinen minulla on. Vaunussa on perällä 2x20 litraa vettä, jonka otan takaikkunan kautta ulos ja suihkuttelen  Thumb
https://www.aliexpress.com/popular/12v-portable-shower.html

--- Lainaus päättyy ---
No sitten se on vähän samanlainen, kuin mullakin...

Mulla tulee pesualtaasta letku ulos suihkupidikkeeseen. Mites se veden lämmitys, onko sitä ratkaistu?

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  7.11.2016     kello on 20:13 ---No sitten se on vähän samanlainen, kuin mullakin...

Mulla tulee pesualtaasta letku ulos suihkupidikkeeseen. Mites se veden lämmitys, onko sitä ratkaistu?

--- Lainaus päättyy ---
Mä olisin kanssa ottanut suihkun wc:stä mutta se oli aika työläs operaatio tuossa vaunussa. Minä olen tehnyt
vedenlämmityksen niin että otan kattilallisen vettä ja lämmitän sen hellalla kiehuvaksi ja sekoitan tankkiin.
Soppelia on ollut ja käyttöhän on kevät-syksy ajalla.
Kesäkuumalla tankit lämpenee melkein itsestään perälaatikoissa.  :)

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  7.11.2016     kello on 19:47 ---Mulla on tuollainenkin suihku. Ihan ok.Pitää vain saada aika ylös roikkumaan ja se on joskus ongelmallista.
Käytän 12V suihkua ja vesi tulee irtotankista.

--- Lainaus päättyy ---
Minä lyhensin tuon letkun niin lyhyeksi kuin vain pystyi että sai suulakkeen kiinni niin helpottaa vähän sitä ripustamista.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  7.11.2016     kello on 22:11 ---Minä lyhensin tuon letkun niin lyhyeksi kuin vain pystyi että sai suulakkeen kiinni niin helpottaa vähän sitä ripustamista.

--- Lainaus päättyy ---
Erittäin hyvä vinkki,kiitos  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View