Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nettilehdistä poimittua

<< < (6/322) > >>

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.11.2013     kello on 20:44 ---Mistähän sen tietää, että siinä työautossas ei ole paikanninta?
Sellaisen saa käsittääkseni edullisesti ja luvallisesti laittaa yrityksen autoon. Autoa ja auton liikkeitä saa valvoa. Paikanninta ei käsittääkseni saa kätkeä kuitenkaan itse työntekijään.

--- Lainaus päättyy ---

Tietää, ite tilasin sen liikkeestä ja myös varusteet. Noudin sen liikkeestä eikä päivääkään se ollut työnantajan saatavilla.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 26.11.2013     kello on 21:54 ---Tietää, ite tilasin sen liikkeestä ja myös varusteet. Noudin sen liikkeestä eikä päivääkään se ollut työnantajan saatavilla.

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä...
Jospa se pomokin on tilannut sellaisen sinne auton uumeniin. Eihän se päälle päin näy laisinkaan.
Kannattaisko kuitenkin varmuuden vuoksi hommata tällainen:  ;D
http://pjarvinen.blogspot.fi/2010/01/gps-hairintalaite-huijaa-ruuhkamaksua.html

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.11.2013     kello on 19:37 ---Ainahan se niin on.   >:(

Kärsijöinä olisivat halvemmilla autoilla paljon ajavat autoilijat.

--- Lainaus päättyy ---

Mukavaa, kun joku kirjoittelee noin epäitsekkäästi.  Thumb

Minä myyn kaikki ylimääräiset verolliset kulkuvälineet, kasvatan hippitukan ja rupian ajeleen busseilla ja lentämään.  ;D

K.E.V:
Mulla työnantaja tietää tasantarkkaan missä auto kulkee....
Ilman paikanninta  :laugh:

88k5:
^
Sama vika - tai sitten on aika sekaisin  :laugh:

E: tiettyy voisi laajemmin pohtia; onko auton omistajalla oikeus tietää missä omistamansa auto liikkuu, haltijata sitä kysymättä? Äkkiä tulee työantajien lisäksi mieleen rahoitusyhtiöit.. vuokraamot kait gps-seurantaa harrastavat, ja jopa mykistävät auton etänä, jos väärinkäyttöä ilmenee..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View