Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nettilehdistä poimittua
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 19.08.2024 kello on 22:44 --- jokainen voi kirjoittaa mielipiteen, onko se sitten totta? vai harmitus niin suuri että mollataan jotain harrastaja ryhmä?
--- Lainaus päättyy ---
Niin, todellisuudessa oli varmaan tämä sienestäjä pariskunta itse jotka paskoi sienien päälle saadakseen pitää ne kaikki. Vai....
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.08.2024 kello on 12:33 ---Niin, todellisuudessa oli varmaan tämä sienestäjä pariskunta itse jotka paskoi sienien päälle saadakseen pitää ne kaikki. Vai....
--- Lainaus päättyy ---
Voisi kärjistetysti näin sanoakin...
Kun yhtään ainoaa dokumenttia ei ole tueksi, niin todellisuus voi olla mitä vain.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.08.2024 kello on 12:33 ---Niin, todellisuudessa oli varmaan tämä sienestäjä pariskunta itse jotka paskoi sienien päälle saadakseen pitää ne kaikki. Vai....
--- Lainaus päättyy ---
ainakin lehteen kirjoittanut henkilö on saanut sen huomion mitä on hakenut. se että värikynällä kirjoitetaan lehteen on vähän niin ja näin uskottavuuden kannalta. sekin on harmi kun ammatti toimittajatkin syylistyvät tähän, kerrotaan vain puoli totuus ja saadan hyvä juttu.
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 20.08.2024 kello on 15:52 --- ainakin lehteen kirjoittanut henkilö on saanut sen huomion mitä on hakenut. se että värikynällä kirjoitetaan lehteen on vähän niin ja näin uskottavuuden kannalta. sekin on harmi kun ammatti toimittajatkin syylistyvät tähän, kerrotaan vain puoli totuus ja saadan hyvä juttu.
--- Lainaus päättyy ---
Myynti on myyntiä mutta ei se ***** siitä punniten parane.
Stara:
Sinunkin ajokortti vanhenee viimeistään vuonna 2033!
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010703872.html
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta