Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nettilehdistä poimittua

<< < (280/322) > >>

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 29.03.2023     kello on 10:43 ---Miksei voi? Kyllä henkilöauto voi painaa yli 3500kg.
B-kortti riittää siihen max 3500kg henkilöautoon, sen jälkeen tarvitset lisää kirjaimia lisenssiin.
2-akselisen auton suurin kok.massa on 18 tonnia.
Esim tuossa on sinulle 15 950kg kok.massalla oleva henkilöauto.
https://www.nettikaravaani.com/family/kutter-b10m/1607070

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 29.03.2023     kello on 12:59 ---
Empä tuota kyllä nimittäisi henkilöautoksi!

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus ---Lainaus käyttäjältä: mike - tänään kello 09:46
Ei yli 3500kg hum v:tä voi henkilöautoksi rekisteröidä! Eikä mitään muutakaan yli 3500 kg_n painoista.

--- Lainaus päättyy ---

Mutta henkilöautoksi  se kuitenkin on rekisteröity.
Mut hei, kyl mä tota vanhaa bussia  itekkin mieluummin linjuriksi sanon ku henkilöautoks.

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 29.03.2023     kello on 12:43 ---Onko väliverkkoja / -seiniä vaadittu pakettiautoihinkin? Olen luullut että vain kuorma-autoihin.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.03.2023     kello on 12:55 ---Piti sellainen entiwanhaan olla.
Tiedä sitten, miten nykyään?

--- Lainaus päättyy ---

Mennään sitten ilmeisesti jo 80- luvulle?

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.03.2023     kello on 12:55 ---Piti sellainen entiwanhaan olla.
Tiedä sitten, miten nykyään?

--- Lainaus päättyy ---
Olihan sitä kekkoslovakkian aikoihin sellainen vaatimus - jenkkipiilofarkuiss a (pakettiauto) piti olla ohjaamon levyinen 10cm korkea vanerikaistale etupenkkien takana. Ja toinen korkeampi kaistale kirkonpenkin takana (selkänojan korkuinen), mikäli kirkkokansalla olisi nenä menosuuntaan. Tavaratilaa sai osastoida, mutta tilapäisistuin tuli olla "seinällä" (2.)

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 29.03.2023     kello on 13:17 ---Mutta henkilöautoksi  se kuitenkin on rekisteröity.
Mut hei, kyl mä tota vanhaa bussia  itekkin mieluummin linjuriksi sanon ku henkilöautoks.

--- Lainaus päättyy ---

Vai olisko otteessa matkailuauto?? Ei perskele otteessa M1 Henkilöauto! Väärässä olin!
Mut hummeri oli kyllä kevyt kuorkki.

88k5:
^
Mutta sitten 80-luvun matkailuautot rekisteröidään M1 henkilöautoiksi, mukaanlukien ex. linkkurit, jos mittojen puolesta ok.

Erään firman liikekiinteistön pihalla oli P-paikat varustettu lisäkilvellä H12.1

Minä pysäköin usein töihin tullessa ko firmaan viivojen väliin Rimorin matkailuautoilla. Kerran tuli tsilari-seriffi urputtaa, että "nää on henkilöautojen paikkoja". Vastasin, että henkilöauto tää on rekisteriotteen mukaan.. jaksoi jatkaa, että "ei ole kuvanmukainen". Vastasin, että ei ole muutakaan valkoisia hatchback'ejä. ja painelin rappuun..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View