Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nettilehdistä poimittua
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 6.10.2021 kello on 09:10 ---No eihän se facet yms. olleet kuin vajaan 7 tuntia nurin. Yhtään tekstaria en lähettänyt, eikä ollut missään kohdassa "orpo" olo. 😂
Katkoksia on ja tulee aina olemaan.
--- Lainaus päättyy ---
Enemmän mulle tulee ahdistusta, kun Karavaanari.org on huoltotauolla... ;)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 6.10.2021 kello on 09:51 ---Enemmän mulle tulee ahdistusta, kun Karavaanari.org on huoltotauolla... ;)
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 5.10.2021 kello on 12:52 ---Oli kyllä orpo olo eilen, kun ei voinut vaihdella WApp viestejä tyttärien kanssa kuten normaalisti. Tekstiviesteillä pitää laittaa viesti erikseen jokiselle, jos haluaa ryhmänä jutustella.
--- Lainaus päättyy ---
Signalissakin voi muuten luoda ryhmiä.
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 6.10.2021 kello on 11:28 ---Signalissakin voi muuten luoda ryhmiä.
--- Lainaus päättyy ---
Näytti tuo Signal että se yleistyy tosi nopeasti mutta Whatsapp lievensi vaatimuksia niin eipä monikaan kaveripiiristä sitä ottanut käyttöön.
Harmi kyllä.Signal olisi varmaan turvallisempi kuin Whatsapp.Itsellänik in Signal on kännykässä mutta eipä tuota kaverit käytä.
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 6.10.2021 kello on 09:51 ---Enemmän mulle tulee ahdistusta, kun Karavaanari.org on huoltotauolla... ;)
--- Lainaus päättyy ---
Todellakin Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta