Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nettilehdistä poimittua

<< < (205/292) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi -  5.06.2020     kello on 11:48 ---Näyttää olevan positiivisia vaikutuksia kotimaan matkailuun ja siihen liittyviin investointeihin.

 https://www.talouselama.fi/uutiset/rajahtanyt-kysynta-loi-venevalmistajat-allikalla-veneet-viedaan-nyt-kasista-ja-siihen-on-yksi-selva-syy/8e69e326-986a-4f14-b200-38c5ac90da60

Myynti venealalla on lähtenyt vahvaan kasvuun ensimmäisen koronasokin jälkeen.

Kun suomalaisille selvisi, että matkailu ulkomaille on edelleen erittäin rajoitettua, moni käyttää rahaa nyt kesämökkien ja kesäloman varusteluun.

--- Lainaus päättyy ---
Voipi olla, että hetken päästä mieli taas muuttuu...

Moni saattaa todeta, ettei tää mökkeily, tai veneily ollutkaan mun juttu. Sitten alkanee taas ostajan markkinat.

MRi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.06.2020     kello on 12:10 ---Voipi olla, että hetken päästä mieli taas muuttuu...

Moni saattaa todeta, ettei tää mökkeily, tai veneily ollutkaan mun juttu. Sitten alkanee taas ostajan markkinat.

--- Lainaus päättyy ---
Voihan se olla, että into hiipuu. Molemmissa on aikamoinen määrä pakollisia ylläpitoon, huoltoon ja hoitoon liittyviä toimenpiteitä.

Mutta itse olin veikannut että vaunu-, vene- ja mökkikauppa hyytyy, mutta toisin on käynyt.

https://www.talouselama.fi/uutiset/ihan-hullua-mokkikauppa-kay-tulikuumana-ja-hintojen-laskukierre-katkesi-viimein-katso-tasta-mokkien-alkuvuoden-myyntihinnat-ja-maarat-maakunnassasi/ad4e6bf1-73ec-40d5-b772-3978bf2fb26a

Mutta kotimaan matkailulle hyvä homma. Ja tuleepa tänä vuonna itsekin kesälomalla vaunuillessa jätettyä eurot Suomeen. Toivottavasti ensi vuoden kesällä pääsee taas keski-Eurooppaan.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: MRi -  5.06.2020     kello on 12:37 ---Voihan se olla, että into hiipuu. Molemmissa on aikamoinen määrä pakollisia ylläpitoon, huoltoon ja hoitoon liittyviä toimenpiteitä.

Mutta itse olin veikannut että vaunu-, vene- ja mökkikauppa hyytyy, mutta toisin on käynyt.

https://www.talouselama.fi/uutiset/ihan-hullua-mokkikauppa-kay-tulikuumana-ja-hintojen-laskukierre-katkesi-viimein-katso-tasta-mokkien-alkuvuoden-myyntihinnat-ja-maarat-maakunnassasi/ad4e6bf1-73ec-40d5-b772-3978bf2fb26a

Mutta kotimaan matkailulle hyvä homma. Ja tuleepa tänä vuonna itsekin kesälomalla vaunuillessa jätettyä eurot Suomeen. Toivottavasti ensi vuoden kesällä pääsee taas keski-Eurooppaan.

--- Lainaus päättyy ---

Ilmeisesti tänään tulee EU:n päätös matkailun sallimisesta eu- alueella ja 15.06 usemman keski- ja länsi-euroopan maan rajojen avautuminen.
Tuurilla päästää juhannukseksi Mosel joen laaksoon.

"Masi":
Aika rajua toimintaa suositellaan pohjois-suomeen ;)


megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 17.06.2020     kello on 16:44 ---Aika rajua toimintaa suositellaan pohjois-suomeen ;)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

😂👍

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View