Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
millai ehkäsen roskapostin tulon s.postiin ?
sipu:
ihan vaan ottaa nuppiin niin
kun 100 roskapostia tulee päivässä
no jos ei ny ihan 100
niin paljon ainakin
ja olen saanut ruåttalaiselta tutulta s.postia
niin nyt ne roskapotit tulee
myöskin sieltä ruåttinmaalta
tai ainakin ruåttin kielistä se back. on >:(
eikä yhtään enempää tai vähempää
ota päähän
ne miljoonat velan antajat
ja pelien lähettäjät
torjun kyllä noita posteja
"torju tästä jne "
mutta mistä niitä vaan aina lisää tulee ja tulee ??? >:( :o
99:
Itse käytän Thunderbirdin roskaposti suodatusta, toimii hyvin Thumb
Raato:
Itse ehkäisen sillä etten laita omaa spostiosoitettani mihin sattuu. Vain harvoihin ja todella tarpeellisiin yhteyksiin ja roskapostin määrä on varsin minimaallinen, viikossa ehkä kymmenen jotka voisi ajatella olevan roskapostia.
Onneva:
Minulla on käytössä kaksi sähköpostia hotmail:lla.
Toinen Facebook ssa, täällä, kilpailuissa, kauppojen kanta-asiakastiedoissa jne. Eli kaikessa sellaisessa mihin pyydetään sähköpostiosoitetta, mutta saaja ei ole "oikea" ihminen tai asiani ei ole niin tärkeätä. Tänne myös kertyy kaikenlaista mainosta ja ihan täyttä soopaa, roskapostia koti ja ulkomailta. Putsaan tiliä suht usein, mutta jos sinne jotain hukkuu roskan sekaan, se tuskin on niin tärkeää. Fb taitaa olla pahimmasta päästä tän roskan lähettäjänä.
Sitten on se ns. parempi sähköposti, etunimi.sukunimi@hotmail...
Tätä tiliä vähän "säästelen" ja käytän oikeisiin asioihin. Tämä on myös ystävien yms. tiedossa. Aika "roskattomana" on pysynyt.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 11.11.2013 kello on 17:24 ---Itse ehkäisen sillä etten laita omaa spostiosoitettani mihin sattuu. Vain harvoihin ja todella tarpeellisiin yhteyksiin ja roskapostin määrä on varsin minimaallinen, viikossa ehkä kymmenen jotka voisi ajatella olevan roskapostia.
--- Lainaus päättyy ---
Sama periaate. Ei oo ollut ongelmia roskan kanssa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta