Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Otatko influenssarokotteen vai oletko sen jo saanut ?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 6.11.2018 kello on 21:31 ---Nämähän on niitä uskomushoitoja ;D
--- Lainaus päättyy ---
Oudolta taholta tulee tuollaisia väitteitä... vaan hiukkasen sinusta eteläänhän on joku rokotevastaisten keskittymä. :D
Avoimestihan se sanotaan, että rokote ei välttämättä estä influenssaa, kun ei vielä tiedetä sen tyyppiä. Vaan kohtalaisen hyvin ovat onnistuneet kuitenkin. Vaikka osuisikin väärään, niin on sillä silti nuhakuumeitakin lyhentävä ja helpottava vaikutus. Uskomukset on erikseen, nämä ovat faktoja.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 7.11.2018 kello on 07:05 ---Oudolta taholta tulee tuollaisia väitteitä... vaan hiukkasen sinusta eteläänhän on joku rokotevastaisten keskittymä. :D
Avoimestihan se sanotaan, että rokote ei välttämättä estä influenssaa, kun ei vielä tiedetä sen tyyppiä. Vaan kohtalaisen hyvin ovat onnistuneet kuitenkin. Vaikka osuisikin väärään, niin on sillä silti nuhakuumeitakin lyhentävä ja helpottava vaikutus. Uskomukset on erikseen, nämä ovat faktoja.
--- Lainaus päättyy ---
Minä en ole rokotevastainen. Meillä otetaan ja on otettu kaikki rokoteohjelmaan kuuluvat rokotteet. Olen vain pakkorokotusvastain en ;D
Nämä vuosittaiset influenssarokotteet on kehitetty vain lääketehtaiden lompakkoa paksuntamaan.
Haluaisin nähdä oikeasti ne faktat, missä osoitetaan rokotteen vähentävän, helpottavan ja lyhentävän "normaaleja" nuhakuumeita.
Täälläkin johtavan lääkärin "faktat" kertoo, miten monta tartuntaa ja influenssakuolemaa estetään hoitohenkilökunnan pakkorokotuksilla - jos se "fakta" pitää paikkaansa, meillä oli parikymmentävuotta takaperin kymmeniä tuhansia influenssakuolemia vuodessa - pitääkö tämä fakta paikkaansa? Lääkärit perustelee asiaa monilla (keksityillä?) faktoilla, joille ei kuitenkaan kerrota lähteitä edes kysyttäessä - miksei kerrota? Ehkä se lähde on lääketehdas ja siltä puuttuu pohja?
Jonka leipää syöt, sen lauluja laulat Thumbd
ihaa:
Vuodesta 2010 lähtien olen ottanut rokotteen joka vuosi ja nyt uusimman sain työterveyshuollon kautta omalla työpaikalla lokakuun lopussa.
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 7.11.2018 kello on 07:05 ---Uskomukset on erikseen, nämä ovat faktoja.
--- Lainaus päättyy ---
Faktaa on myös se, että rokotteet on lääketehtaiden maailmanlaajuinen miljardibisnes. Ja me ollaan siinä pelkkiä hyväuskoisia pelinappuloita.
Luin tämän ketjun läpi ja sinun rokotemyönteisyys tulee siinä jo useampaan kertaan esille.
Varmasti on tarpeellisia ja toimivia rokotteita. Rokotteitakin on markkinoilla, joiden tehoa ei ole voitu todistaa, vielä ikävempää olisi saada pysyviä haittavaikutuksia, jos sen olisi voinut pienin kärsimyksin (potemalla) välttää.
Yksi hyvä keino saada vastustuskykyä on syödä multaa. Tästähän oli tutkimus, josta uutisoitiin. ;D
Tänä syksynä, kun poika 19v. meni takaisin opiskelemaan, on pöpöt jälleen jyllänneet. Kolme flunssaa ollut pojalla.
Laiska syömään d-vitamiinia, vaikka olen koittanut siihen kannustaa. Se on myöhäistä alkaa niitä syömään, kun tauti on jo päällä. Minä uskon ja nappaan halvat liiterin d-vitamiinit ja pysyn terveenä. Thumb
Humppeli 1:
Ei muutakuin rokotteet kieltoon maailmanlaajuisesti niin alkaa väki vähetä maapallolta.
Kyllä monella kieli kellossa muuttuis kun esim. Polio tulis lähipiirriin Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta