Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Otatko influenssarokotteen vai oletko sen jo saanut ?

<< < (16/26) > >>

jus66si:
Rokote ja ihmisen yksilölliset ominaisuudet on kaksipiipuinen juttu. Joillekin sopii piikki kuin piikki, toisille ei voi pistää suin surminkaan, kun ei yhtään tiedä, mitä tulee "kaupan päälle".Mulle ampparin piikkikin on nykysin myrkkyä ja hammaslääkärikin on onnistunut jo puudutuksella saamaan aikaan kunnon tutinat ja yökkimiset.
Siinä on kiva sitten kaverin krampatessa jakkaralla sanoa: "Ai se aine ei sopinukkaan sulle" ::)

Ottakaa ihmeessä jos on kokemusta että roppa kestää.

Mie käytän omenia. Ennen kun sanottiin että "omena päivässä pitää lääkärin loitolla". Koitan ostaa mahollisimman isoja...osuu paremmin ja sattuu kovemmin kun heittää. :)

Yrjö:
  Jokainen säilyy tererveenä omalla uskollaan---toivottavasti.
  Tässä viime keväällä juttelin suunnilleen ikäiseni Liisan kanssa. Kysyin kuinka oot miehesi kanssa pysynyt terveenä? Johon Liisa, otimme syksyllä rokotteen, pesemme aina kätemme kun käymme jossain. Minä sitten sanoin, etten ottanut rokotetta, enkä jokapäivä kastele käsiäni. :D Liisa rupesi nauramaan.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  6.11.2018     kello on 19:53 --- Minä sitten sanoin, etten ottanut rokotetta, enkä jokapäivä kastele käsiäni.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, miksi pitäisi?
Eihän herrasmiehet kuse käsilleen!

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  6.11.2018     kello on 19:39 ---Tuliko monelle syyttömälle narkolepsia, rokotteesta.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Se oli sikainfluenssa, rokote kuitenkin. Moniko taas pelastui? Tauti oli rankka, yhden sen sairastaneen tiedän.
Höpö esittelee taas lillukanvarsia mielipiteensä tueksi:

--- Lainaus --- Tällöin rokotteen haittavaikutusrekis terissä oli 54 lapsen tai nuoren (4–19 v) narkolepsiatapausta
--- Lainaus päättyy ---
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pandemrix

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.11.2018     kello on 20:02 ---Niin, miksi pitäisi?
Eihän herrasmiehet kuse käsilleen!

--- Lainaus päättyy ---
Herrasmiehet pesevät kätensä ensin...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View