Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Otatko influenssarokotteen vai oletko sen jo saanut ?
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 23.11.2018 kello on 16:07 ---Hyvä vastustuskyky sulla Thumb
Aikanaan meikä oli sellainen flunssaimuri, että sairastin joka vuosi vissiin jokaisen influenssan aakkosjärjestyksess ä sitä mukaa kun ne suomeen tulivat. Meni aina viikko vähemmän mukavasti kovassa kuumeessa nokka rähmää valuen..
Viimeisen kymmenkunta vuotta olen nuhapiikin ottanut, eikä influenssasta ole tarvinnut kärsiä kertaakaan. Normi flunssasta on joskus saanut nautiskella, mutta ne ovat olleet yleensä parin päivän juttuja.
--- Lainaus päättyy ---
Voisiko päiväkoti, koulu, armeija, työyhteisö tms. yhteyksistä löytyä mitään syytä? Noiden kauttahan ne pöpöt liikkuvat...
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 23.11.2018 kello on 18:02 ---Voisiko päiväkoti, koulu, armeija, työyhteisö tms. yhteyksistä löytyä mitään syytä? Noiden kauttahan ne pöpöt liikkuvat...
--- Lainaus päättyy ---
Työelämässä vielä ollessani, meitä oli kymmenkunta henkeä melko tiiviissä yhteisössä. Kaksi näistä sairasti joka syksy jopa useampia kertoja "syksyn" tauteja. Loput tuskin koskaan. Tuntui omituiselta.
Että mitenkähän ne pöpöt liikkuivat??
Haapaniemen Paroni:
Eipä ole vaivannut koskaan, jos ei krapulaa lueta siihen ;) ;D
jip59:
Aina olen ottanut rokotteen jos sellainen on ollut tarjolla. Työpaikalla on kauden lähestyessä kysely että kuka haluaa. Minä haluan. Minkäänlaisia sivuvaikutuksia en piikistä ole havainnut enkä kyllä tautiakaan ole sairastanut.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 23.11.2018 kello on 20:23 ---Työelämässä vielä ollessani, meitä oli kymmenkunta henkeä melko tiiviissä yhteisössä. Kaksi näistä sairasti joka syksy jopa useampia kertoja "syksyn" tauteja. Loput tuskin koskaan. Tuntui omituiselta.
Että mitenkähän ne pöpöt liikkuivat??
--- Lainaus päättyy ---
'Mielenkiintoinen kysymys', kuten nykyään pitää sanoa. >:(
Meikäläinen sairastaa aina kaikki lastentaudit, ei kaxviikkoa tahdo riittää. >:D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta