Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Otatko influenssarokotteen vai oletko sen jo saanut ?

<< < (23/26) > >>

virpimu76:
En ota minäkään.   ::)  Ihmettelen vaan heitä ,jotka ovat syyllistämässä meitä rokottamattomia siitä, että tauti meidän välityksellä leviäisi. Vaan ihan samalla lailla se rokotettukkin kantaa sitä pöpöä mukanaan ja tartuttaa rokottamattomia,vaikkei itse tautiin sairastukkaan.
Onneksi on vielä valinnanvapaus.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 23.11.2018     kello on 09:14 ---En ota minäkään.   ::)  Ihmettelen vaan heitä ,jotka ovat syyllistämässä meitä rokottamattomia siitä, että tauti meidän välityksellä leviäisi. Vaan ihan samalla lailla se rokotettukkin kantaa sitä pöpöä mukanaan ja tartuttaa rokottamattomia,vaikkei itse tautiin sairastukkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Olikohan niin tämän flunssa rokotteen kanssa että yli 30 % kattavuus rokotuksissa aiheuttaa tehon menetystä tulevina vuosina.
Siitä johtuu tuo riskiryhmä suositus, tietysti tavan lääkäri-asema niitä suosittaa kaikille, hyvä bisnes kun on.
Rokotehan itsestään maksaa noin 30 senttiä pakattuna.

retsasung52:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 23.11.2018     kello on 09:14 ---En ota minäkään.   ::)  Ihmettelen vaan heitä ,jotka ovat syyllistämässä meitä rokottamattomia siitä, että tauti meidän välityksellä leviäisi. Vaan ihan samalla lailla se rokotettukkin kantaa sitä pöpöä mukanaan ja tartuttaa rokottamattomia,vaikkei itse tautiin sairastukkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Patologisessa etäsuhteessa sitä tartunnanvaaraa ei onneksi ole :-))

Tarvasjoki:
Saatu on vaan ei muuta :D

megaman:
En ole tainnut tällä vuosikymmenellä ottaa yhtään rokotetta, enkä syönyt yhtään antibioottikuuria. Sellanen tarpeeton "varmuuden vuoksi" koohotus tekee lopulta sen, että mikään ruiske tai nappi ei enää lopulta tehoa, kun bakteerit ja virukset kehittyvät ja vahvistuvat.

Todellinen tarve ja siihen saatava apu lääkkeistä on ihan eri juttu, kuin terveen ihmisen "varmuuden vuoksi" ja minä myös, kun ne muutkin...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View