Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tulispa sitä lunta!

<< < (5/16) > >>

MarkoA:
Leutoahan ne lupailee. Pikkupakkasta ja kuivaa ois täällä toiveissa. Sen verran lunta että suksille pääsis. Polttopuut säästyy kun tämä nykyinen säätila täällä pohjoispohjanmaalla jatkuu. Mulla kun on tapana laittaa puita pesään kun pakkanen kiristelee sinne -10C kylmemmälle puolen. Siihen saakka ILP hoitaa hommat kotiin mainiosti.

Hieman kateellisena kuuntelin kun vanhemmat painelivat Saariselälle sukset mukana. Viikon aikoivat siellä hiihdellä. Mökkivuokrakin jopa 150€ kun näin "sesonkina" menivät. Huoh..
Nooh..tänään sentään paistoi aurinko! Hieman miellyttävämpää oli Lohenpyrstössä seurata tuon jälkikasvun edesottamuksia leikkipuistossa...

migel:
Kiitos EI lumelle! 3 talvea kiroiltu lumen paljoutta,-nyt on hyvä kun Paraisten Airistolla on 7+astetta,tosin nyt tuulee kovaa mutta silti näin vars-suomalaisen näkökannalta vois olla se kiva leuto ja märkäkin talvi vaihteeksi.

Hyvät jalkineet ja kunnon untsikka ja mummon kutoma pipo ja life is good!

Jotkut tykkää talvesta-minä en ja näillä mennään :D

ps.silakkaa tulee ihan simona :D :D :D

t migel

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 12.11.2013     kello on 08:00 ---ps.silakkaa tulee ihan simona :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Thumb 
Kokeiltiin viikko sitten ja hylkeenper...e söi enemmät puolet. Kaikki särjenpoikaset kyllä jätti...   >:D  Vaan mites siika, joko on liikkeellä??

Kaija:
Lunta saisi tulla nurmikoille ja tienpientareille tuollaiset viisi senttiä; enemmästä ei ole väliksi!  :laugh:

Toivottavasti mä pääsen tästä iskiaksesta eroon ennen lumityökauden alkamista. Vuorotyön takia mulla on paremmin aikaa hoidellla se homma valoisalla. Viime talvet on olleet kyllä turhan rankkoja; pihassa ei oikein ole tilaa lumelle ja aika pian sitä joutuu pinoamaan/heittelemään korkealle.  >:D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 10.11.2013     kello on 20:03 ---Risto odottaa lunta et pääsis liukkaille

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View