Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Josko sittenkinköhän autoijaksikohan

<< < (15/23) > >>

Cowboy:
Mulla oli MB Rimor 727 -98 siinä oli takana u-sohva jonka sai muutettua isoksi sängyksi, ja on keski keittiö.
Kerkesin ajella sillä noin 16tkm ennen kuin vaihdoin sen uuteen uuden hurmassa ;D
Eikä ollut mitään vikaa tona aikana kun oli mulla Thumb

oli hyvä peli kaikin puolin

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 13.11.2013     kello on 17:27 ---

Siis tarkoitin että pientä laittoa jatkuvasti . Milloin eväät lämpimänä ,milloin vesipumppu kitisee ,jne mutta vaikka persaukset maata viistäen niin "Ilimojen halki käy lentäjän tie ".

--- Lainaus päättyy ---

Thumb

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: käpynotko - 13.11.2013     kello on 16:47 ---Moron,

2005 mallisen Hymer B624:n tuulilasi maksaa Hymerillä 1100 €+asennus.
Vakuutus Fenniassa n.130 €/vuosi.
Ei ole tarvinnu vaihtaa mutta hinnan kysyin vakuutusyhtiötä varten kun vakuutusyhtiötä vaihdoin.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla alko-ovi fiat lmc...konetiellä ohi ajava auto heitti nastan ikkunaan ja PAM rikki meni....

No Virossa kun kuljen paljon niin vaihdatin sävylasin siihen työ +lasi yht: 164€ ei paha, ja paikalliselle ystävälle  kehuin saaneeni halavalla lasin, niin sanoi että olipa kallis olit jutellut hänen kanssaan..no niinpä tietysti.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 13.11.2013     kello on 17:27 ---Joo ,vanhalla Transulla matkaaminen oli rentoa hommaa .
Mulla on matkassa aina melkoiset työkalut ja varusteet näiden vanhojen kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Olen entiwanhaan vaihtanut Keski-Euroopassa Viiattiin kerran jäähdytyspuhaltimie n anturin ja toisen kerran hehkut. Enempi oikeastaan hirvittää tämä uusi tekniikka, kun sille ei oikein voi tehdä mitään.
OBD-lukija on toki mukana, joten voi tarvittaessa tutkailla, jos vikaa tulee.

eura665:
Samaa mieltä näistä vanhemmista autoista edellisten kirjoittajien kanssa, niissä on se loistava ominaisuus että niitä pystyy vielä itsekkin korjaamaan ei jää matka niin helposti vajaaksi.

Sent from my GT-S7710 using Tapatalk

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View