Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mist näit oikke sikiä???

<< < (11/13) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.11.2013     kello on 20:32 ---Vaikka olen olevinani kuinka terävä, niin minulta lienee jotain mennyt ohi...   :o   Olen kuitenkin havatsevinani, että tämä ketju henkilöityy Mulliin ja hänen sanomisiinsa. Lisäksi Mullia EI enää löydy jäsenluettelosta. Jotain siis lienee tapahtunut. Toki hänen tekstinsä joskus menivät pitkin laitoja mutta en koskaan edes ajatellut laittaa häntä estolistalle. Ja sanoisin, että kyllä täällä on viljelty pahempiakin hävyttömyyksiä.

Kaikenkaikkiaan, oli asia miten oli, mielestäni siitä on turha jauhaa, ei sillälailla mitään uutta saavuteta.

Terveisiä Janakkalaan.

--- Lainaus päättyy ---
Oli se ainakin äsken , tai pari tuntii sit.
Ollut viimeksi linjoilla 07.11-13 illasta

Aakku:
Ihan kuin täällä olisi jonkinlainen lynkkaus mieliala...
Kohta varmaan porukka menee kotio asti antamaan sakinhivutusta. Osoitekin on valmiina.
Alkaa mennä sairaaksi. Pistäkää poikki tämä ketju jo.  Thumbd

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  9.11.2013     kello on 21:00 ---Ihan kuin täällä olisi jonkinlainen lynkkaus mieliala...
Kohta varmaan porukka menee kotio asti antamaan sakinhivutusta. Osoitekin on valmiina.
Alkaa mennä sairaaksi. Pistäkää poikki tämä ketju jo.  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  9.11.2013     kello on 19:04 ---En myöskään pidä tästä ketjusta.

Mutta jospa ne, joille asia on jäänyt epäselväksi, käy katsomassa Hiekkalaatikolla. Että haluaisiko itseään haukuttavan kuten vaikkapa Ristoa.

Ei tule olemaan orgin linja, että sellainen hyväksyttäisiin.

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko tämäkin aihe syytä siirtää hiekkalaatikolle, ja ihan samoilla perusteilla kun aikaisemmin mainittu. Kohde ainoastaan on muuttunut.

LMC-99:
Harmi jos näin on käynyt että herra Mullenheimi on poistunut /poistettu joukostamme, kirjoitukset olivat kuin raikas juokseva puro josta tuli aina uutta virkistävää juotavaa..

Kun taas muutama kirjoittaja kuin seisova ja pahalta haiseva lätäkkö, jonka kiertää mieluusti kaukaa..

Ihme että joillain on vielä kirjoitusoikeudet vaikka palstalle ei muuta sanottvaa ole kuin yks ja sama asia viikosta toiseen (jätän sen sanomatta) tai kommentoi joidenkin kirjoituksiin pistämällä vain hymiötä toisen perään..

Jos tällä Don Quixotella, joka kuvittelee hyökkäävänsä tuulimyllyä vastaan on jotain sanottavaa eikä tyhmyyksissään ymmärrä ettei hänellä ole mitään saumaa, niin minkä sille sitten voi, tyhmä mikä tyhmä..

Se että tämä Don saa vielä kuorojoukon avukseen tekee asiasta todella surkuhupaisan..

No toisaalta kun tykillä ampuu varpusta niin rumaa jälkeä siinä syntyy kieltämättä.

Jos ei kestä palautetta niin olkoot aloittamatta, on minun mottoni tähän asiaan.

Kaikella kunnioituksella niille joilla herneet nenässä tai sitten ei..

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.11.2013     kello on 20:32 ---  Olen kuitenkin havatsevinani, että tämä ketju henkilöityy Mulliin ja hänen sanomisiinsa. Lisäksi Mullia EI enää löydy jäsenluettelosta.
Kaikenkaikkiaan, oli asia miten oli, mielestäni siitä on turha jauhaa, ei sillälailla mitään uutta saavuteta.

Terveisiä Janakkalaan.

--- Lainaus päättyy ---

kimi:
Jos olen oikein tulkinnut muutamia kirjoituksia Mulli on bannissa tai kirjoitukset on ennakkotarkastettav a ennen julkaisemista.

Asianomainen ei siis pysty kommentoimaan häneen kohdistuvia kommentteja, reilua eikö totta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View