Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mist näit oikke sikiä???
angrybird:
Mä eppäilen että sieltä samoilta seuvuilta sikiävät net ittuilijatkin kuin muutkin ihmettelijät, jostakin rectumin etupuolelta kaikki lie taipaleensa aloittaneet!
Juristit kyllä ovat tunnetusti sieltä rectumista.
Itse olen kyllä mieltä että kovin on mimosanherkkää nahkaa käytössä täälläkin, ainakin osalla porukkaa. Kun ei muutamaa suulasta ja joidenkin mielestä ilkeää lajikumppania kestetä. Se diversiteetti olisi yhtä tärkeää näilläkin riivanteilla kuin se on luonnossakin. Monokulttuuri kuihtuu aina ennenpitkää omaan olemattomuuteensa. Kauniiden kukkasten seassa voi ja pitääkin olla aina muutama ohdake tai nokkonen, ne kukat näyttävät silloin entistä kauniimmilta! :-*
winemaker:
Olisko niin, että täällä on totuttu maltillisempaan kirjoitteluun ja tuollaisen kummajaisen, ketä luulen Änkeröisen tarkoittavan, ilmestyttyä neliskanttisine mielipiteineen sorvaamaan omaa ajatusmaailmaansa vallitsevaan ilmapiiriin, syntyy sota.
Sota oli aivan turha, siitä olen Änkeröisen kanssa samaa mieltä, turhaa olivat kärjekkäät henkilöön kohdistuneet mielipiteet ja turhaa oli tuomio joka tuli. No eräs värikäs persoona vähemmän täällä meitä viihdyttämässä. Siitähän loppujenlopuksi kuitenkin on kysymys.
No, nyt sitten sanotaan, että puolustan kulmikasta ärsyttäjää, toisten loukkaajaa ja muutenkin ylimielistä kirjoittajaa.
En puolusta.
Ikävöin vain hänen tekstejään ja niistäkään en ihan kaikkia.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: angrybird - 9.11.2013 kello on 16:01 ---Mä eppäilen että sieltä samoilta seuvuilta sikiävät net ittuilijatkin kuin muutkin ihmettelijät, jostakin rectumin etupuolelta kaikki lie taipaleensa aloittaneet!
Juristit kyllä ovat tunnetusti sieltä rectumista.
Itse olen kyllä mieltä että kovin on mimosanherkkää nahkaa käytössä täälläkin, ainakin osalla porukkaa. Kun ei muutamaa suulasta ja joidenkin mielestä ilkeää lajikumppania kestetä. Se diversiteetti olisi yhtä tärkeää näilläkin riivanteilla kuin se on luonnossakin. Monokulttuuri kuihtuu aina ennenpitkää omaan olemattomuuteensa. Kauniiden kukkasten seassa voi ja pitääkin olla aina muutama ohdake tai nokkonen, ne kukat näyttävät silloin entistä kauniimmilta! :-*
--- Lainaus päättyy ---
Saahan niitä olla, jatkuvaa **ttuilua ja silmille tuloa ei kestä erkkikään. ***settä nuolemalla tietysti väistää suoraan itseensä tulevan. ;D
Enkä ikävöi lainkaan :laugh:
kaarina:
Te, jotka koitte Mullin puheet viihdyttävinä, olisitte voineet perustaa hänen kanssaan oman suljetun kerhon, missä olisitte voineet rauhassa olla toinen toisillenne ylimielisä ja vetää täyslaidallsia päin pläsiä.
Ja niin miellä kaikilla olisi ollut niin mukavaa:)
t.Kaarina
K.E.V:
Ja kun Fenix on luvannut kädenkäänteessä alustankin tehdä. Ylempänä oli jo valmis linkki + Suoli24 toimii, vai onko sielläkin moderointeja nykyään ?
Lisäksi mikä siitäkin tulis. Jos hän saisi pelkästään esittää "neron taiteilijan ???" ajatuksiaan eikä kukaan sanois mitään.
Ja taas kun vastaan sanois tulee sota = > Hiekkalaatikko kutsuu.
Mahdoton yhdistelmä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta