Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mist näit oikke sikiä???
angrybird:
Juuh, ja olen edelleen sitä mieltä että se diversiteetti, monimuotoisuus on tälläkin forumilla tärkeää! Mitä sellaiseta tulisi jos hymistelisimme vain kaiken aikaa että 'kyllä todisti Sisar Kaarina ihanasti ja kovasti rakastan Sisar Kaarinaa'? Sitä särmää ja joskus kärkeäkin pitää olla, muutoin menee lekkeripeliksi. Paskanheittoa ei kenenkään tarvitse tehdä, jos, niin 'ojennukseen' vain! "Ihmisiä on kuin muurahaisia ... erilaisia ja samanlaisia kaikki"!
Oma itsensä, suora ja selkärankainen jokainen meistä haluaa varmasti olla! Mutta sitä sitten usein ja monikin moitiskelee, ei vain suvaitse sitä 'itsellisyyttä'.
Jou, kahtaenvaihda, sellainenhan se Mulli oli, pyrki lyhentelemään erimielisten päitä! Mutta jos tiesi sen niin miksi suotta mennä 'lyhennettäväksi'? Vaikka erimieltä saakin olla.
Mutta olette varmaan kaikki huomanneet että eniten kirjoituksia ja osallistujia tulee saitille aina silloin kun olemme erimielisiä, enempi tai vähempi. Kuka sen selittäisi pätevästi? :P
Alan:
Juurikin paskanheitosta kyse, erilaiset mielipiteet on hyvästä ja niitä kyllä piisaa ilman ilkeää henkilöönkäymistäki n.
Aakku:
No tuota, minä ainakin pidin Mullin jutuista...
En minä osaa sellaisesta nokkaani ottaa, vaan pilke silmäkulmassa lataisin samalla mitalla takaisin.
Nyt voitte vapaasti lynkata minut. Joo..Joo miehiä ja naisia kyllä riittää.
K.E.V:
Kyllähän täällä mielipiteitä riittää , niitä vaihdetaan joskus kiivaastikin. Mutta Mielipiteen lähellä on myös se puolikas, eli Mielipuoli . Semmoista ei kaipaa !
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 9.11.2013 kello on 16:54 ---No minä tiesin aivan tarkkaan mihin ryhdyin, kun kirjoitin tähän ketjuun. Vastavoimat ovat sitä luokkaa, että pärjätäkseen pitää olla vahvat henkselit. No, en käytä henkseleitä, käytän vyötä.
Jatketaan nyt sitten kun leikkiin kerran ryhdyttiin.
Mullin kirjoituksissa oli hyvääkin, vaikka oletettavasti ette sitä uskokkaan. Huumoriakin sieltä löytyi jos osasi lukea ja aistia, paskaa tietysti tuutin täydeltä ja päin naamaa sitä kaipaaville. Ja tavalla, joka ei ollut herrasmiesmäistä eikä suotavaa. Kunniakseen on luettava, että oli oma itsensä. Ei sortunut nuolemaan kenenkään persettä. Siihen suoruuteen Parooni von Mullinhem kaatuikin. Omaan vahvuuteensa.
Kaippa tämä tänne kuuluu ;D, siis hymy.
--- Lainaus päättyy ---
Siinä se tuli Winen kirjoittamana. Olen asiasta täsmälleen samaa mieltä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta