Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Foorumilla viettämäsi kokonaisaika.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 17.01.2011 kello on 18:19 ---Ja aika ei juokse yhtään, kun esim. järjestelen ja muokkaan linkkikirjastoa. Olen pahuuttani seurannut sitä, aina sama aika kun aloitettaessakin. Vaikka hiiri on ollut töissä.
--- Lainaus päättyy ---
Vielä kukaan ei vastannut tähän asiaan. ???
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 17.01.2011 kello on 21:58 ---Vielä kukaan ei vastannut tähän asiaan. ???
--- Lainaus päättyy ---
Aika ei siirry kun olet aktiivisena, vaan vasta kun olet ollut yli 10 minuuttia tekemättä mitään. Näin olen ymmärtänyt (juu, en ala testata sitä. menee 10 min tehokasta saittiaikaa hukkaan ;D)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 17.01.2011 kello on 22:05 ---Aika ei siirry kun olet aktiivisena, vaan vasta kun olet ollut yli 10 minuuttia tekemättä mitään. Näin olen ymmärtänyt (juu, en ala testata sitä. menee 10 min tehokasta saittiaikaa hukkaan ;D)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se aika lisääntyy sinne täällä muualla olo aikana. Minuutti, pari kerrallaan. Mutta ei mainitsemassani kohteessa? ???
Arska:
Tunti vierähti tässä kun yrittelin saada kuvaa kehiin,mutta en saanut kuin tuon Bob Marleyn valmiin kuvan avattareksi
Dorotea:
Klikkaa lisätoiminnot, avaa sieltä haluamasi kansio, valitse kuva, avaa ja lähetä viesti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta