Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunun peruuttelusta

<< < (17/20) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 13.11.2013     kello on 12:35 ---Seuraavaksi joku varmaan kehuu, ettei tarvi edes vetoautoa. Kun on tarpeeksi taitoa ja kova kunto, niin napataan hampailla kiinni vetoaisaan ja kiskotaan vaunua pitkin Norjan vuoristoa reippaalla rekkanopeudella...

Vakavasti puhuen, tuo peruuttaminen on monelle ongelma jo ihan siitä syystä, koska koordinaatio- ja hahmotuskyky ei välttämättä toimi peilin kautta. Kyseessä on pikemminkin synnynnäinen ominaisuus kuin opeteltavissa oleva asia. Kaikista ei tule myöskään huippumaalivahtia, jonglööriä tai telinevoimistelijaa, vaikka kuinka harjoittelisi. Ja joistakin toisista ei tule millään harjoittelulla oopperalaulajaa, runoilijaa tai avaruusfyysikkoa.

Aina silloin tällöin leirintäalueilla näkee naureskeltavan epäonnistuville peruutusyrityksille . Siinä on jotakin samaa moukkamaisuutta kuin rammalle nauramisessa.

--- Lainaus päättyy ---

No minä en kehunut , totesin miten itse teen, lopuista olen samaa mieltä. :D
Laulaa en yritä, eikä urheilukaan ole mun juttu  :-[

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 13.11.2013     kello on 12:35 ---Aina silloin tällöin leirintäalueilla näkee naureskeltavan epäonnistuville peruutusyrityksille . Siinä on jotakin samaa moukkamaisuutta kuin rammalle nauramisessa.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvin sanottu. Vaunuillessani onneksi minulta kysyttiin että voiko he auttaa niin saa vaunun suoraan/ruutuun tai sinne minne se oli ajateltukkaan. Peruutustaitojen karttuessa annoin apuani myös muille. Muutaman kerran sain vain vihaisen mulkauksen kun autossa ukko hikihelmi otassa kääntelee ja vekslaa, akka huutaa vieressä että ei sinneppäin vaan sinne toiseen suuntaan :)

Annoin kuskille kylmän kaljan suorituksen päätteeksi pahimpien höyryjen ulospäästämiseksi :)

K.E.V:
Paras oli kun olimme Bordeauxin merenpuolisella niemellä  leirintäalueella. Sinne tuli vanha ranskalaispariskunt a ja katselivat hädissään miten saavat vaunun paikoilleen. Ahtaat paikat ja mäntyjä pinnassa kulkevine juurineen paljon. No menin ranskaummikkona sinne ja he ymmärsivät yskän heti. Tökkäsin vaunun paikoilleen. He katsoivat toisiaan ja alle minuutin sain pullon Sauternesia "palkaksi". En tuota janon vuoksi tehnyt vaan jelppinä .  ;)

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 13.11.2013     kello on 12:35 ---

Aina silloin tällöin leirintäalueilla näkee naureskeltavan epäonnistuville peruutusyrityksille .

--- Lainaus päättyy ---

Mulle kävi hietasaaressa silloin kun siellä oli viellä puita, lähes näin. Eivät nauraneet mutta kuikuilivat vaunujensa takaa miten onnistuu. No onnistuhan se , tulivat sanomaan vaan perään että olet tainnut ennenkin peruuttaa. Sanoin että olenhan minä. ;D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 13.11.2013     kello on 18:12 ---Mulle kävi hietasaaressa silloin kun siellä oli viellä puita, lähes näin. Eivät nauraneet mutta kuikuilivat vaunujensa takaa miten onnistuu. No onnistuhan se , tulivat sanomaan vaan perään että olet tainnut ennenkin peruuttaa. Sanoin että olenhan minä. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Me kun nuorena mentiin ko. paikkaan joskus -80 luvun
alussa ja kateltiin paikkaa puiden välistä (paha paikka)
niin kohta jo oli muutama ukko työntämässä vaunua
haluamaamme paikkaan.  Thumb

Ei ne kuikuillu verhon takaa vaan riensivät heti avuksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View