Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Luetko kaikki aloitukset - ylipöljätkin ?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 7.11.2013 kello on 11:43 ---Myönnän, että tuon ylipöljän olis voinut jättää pois. Ja anteeksi jos ketä sillä loukkasin.
Vähän sitä särmää vaan näihin kaipailen, näistä arkirutiineista keskusteluihin.
--- Lainaus päättyy ---
Olen jo tottunut :-*
Ei häiritse pöljyyttäni millään tavalla , tulee vain mieleen jotta joku on lukenut raapustukseni
sipu:
mä ihan pöljyyttäni
saan tästä nyt sellaset fiilikset
kuin lukisin entisajan etuteltan juttuja
tai jopa peräti suomi 24 ÄÄH :o
nyt suljen läppärin ja lähden liveen moi !
Duster:
Joskus itsekkin "hömppään" syyllistynyt mutta sehän on vain elävää huumoria.
Kaikki aloitukset silmään läpi...ne välttämättä lue ajatuksen kanssa, mut kummiskin Thumb
Turhan Höpöttäjä:
Meikäläinen syyllistyy hömppään jatkuvasti. Mutta, eniten uusien aiheiden aloituksia, luettelosta olen odottanut pois pääseväni. Kun sivuilla alkaa olla meikäläiselle valmiiksi aloitettuja osioita jo tarpeeksi. ;)
AnneN:
Luen ne jotka kiinnostaa/ehtii. Tänään luen taas enemmän- sairastaessa aikaa lukea vuoteessa läppäriä
Jos kaikista jutuista ottaa itseensä- ei uskalla kirjoittaa mitään. Välillä olen tuntenut kirjoittaneeni ylipöljää kun en vaan ole oppinut vaikka noita vesijärjestelmäasio ita ja kysyin samoja monta kertaa. Mutta jos vastaus on vain "lue ohjekirja"- ja se ei auttanut, jätin vain vähäksi aikaa kirjoittelun. Katselin sivusta muiden kommentointia. Aina niistä kirjoituksista jotain oppii.
Mutta aiheet jotka ei kiinnosta hyppään yli. :-[ Hymiön posket punoittaa- sama olo kuin itsellä…kuumetta?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta