Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Luetko kaikki aloitukset - ylipöljätkin ?
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 6.11.2013 kello on 14:09 ---Ilmeisesti luen lähes kaikki (ylipöjätkin) koska luin tämänkin?
--- Lainaus päättyy ---
;D Samoin. Tämäkin on tosi pölijä keskustelu ;)
Kaija:
Jos mulla on aikaa, niin KYLLÄ! :)
Lukeminen on ihan parasta ajankulua. Joka tapauksessa mä luen jotakin. Tää nyt perusteluna netissä roikkumiselle, josta tulee "joskus" rakkaalta aviopuolisoltani noottia! ;)
Kun tänne ylläpito on ystävällisesti järkännyt näitä höpöttely-osioita, niin kai niihin saa sitten höpötellä? Tän palstan vahvuus on just se, että täältä löytyy paljon tietoa ja asiantuntemusta, mutta lisäksi höpöttelyseuraa! Thumb
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 6.11.2013 kello on 17:09 ---Jos mulla on aikaa, niin KYLLÄ! :)
Lukeminen on ihan parasta ajankulua. Joka tapauksessa mä luen jotakin. Tää nyt perusteluna netissä roikkumiselle, josta tulee "joskus" rakkaalta aviopuolisoltani noottia! ;)
Kun tänne ylläpito on ystävällisesti järkännyt näitä höpöttely-osioita, niin kai niihin saa sitten höpötellä? Tän palstan vahvuus on just se, että täältä löytyy paljon tietoa ja asiantuntemusta, mutta lisäksi höpöttelyseuraa! Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Thumb ;) :)
Roksis:
Nytkin 9/21
Onneva:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 6.11.2013 kello on 17:09 ---Jos mulla on aikaa, niin KYLLÄ! :)
--- Lainaus päättyy ---
Ihan just tasan näin, paitsi ettei mun armas moiti netissä roikkumistani -> saa valita telkkarikanavat mielensä mukaan Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta