Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Talvi asuntovaunussa - mistä sähkö ja tontti?
"Masi":
Refleksin kamina toimii ja ilman sähköä. Voi kytkeä kiinni myös nestelämmityseen.
Ja poltto-öljy kelpaa eikä piippu ole sen kummosempi kuin kaasulämmityksessä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 5.11.2013 kello on 12:22 --- Olen kerran tavannut miehen joka asui linja-autosta tehdyssä kulkineessa, ja lämmitti Porin Matilla.
--- Lainaus päättyy ---
'Ruma-Osku'?
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 5.11.2013 kello on 09:35 ---Onnistui niin hyvin, ettei ole tarvinnut.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä hän ole muutenkaan roikkunu, eikä eilisen jälkeen käyny täällä. 5,7 rekisteröityny jonka jälkeen 15 viestiä, ja paikallaolo aika 4t 25min.
teebasso:
Hellou! Onhan se vaan niin että mielipiteitä vaunussa asumisesta on josjonninmoisia ja ennakkoluulojakin . Itse vaunussa viihtynyt ympärivuoden neljä -viisivuotta niin kokemusta on kertynyt kohta neljänkymmenen vaanarivuoden perusteella. Olin viikonpäivät hesassa betonimajassa. Kyllä huonosti nukutti. Hinku kova takaisin "pusikkoon". Täällä happea ja tilaa riittää.
Kun puhutaan kuluista niin oma tilanteeni ei ole vertailukelpoinen jos asuisin ns. virallisella alueella. Minulla kun on ilmaiset sähköt (vastapalveluna pienestä hommasta) ja kaasua kuluu vuodessa pullo pari keittämiseen. Moni luulee että hygienia on huono. Suomessa kun vettä ja saunoja riittää eikä tarvi hiekalla pestä. Päivittäin saunassa ettei pjaskalta pahemmin lemahda. Yksinäisyyteen joku voisi tikahtua jos ei keksi aktiviteettejä. Täällä vaunussa paremmat vempaimet kuni kotona ikään. Elektroniikkaa niin että piisaa pitämään yllä kontakteja. Jos tylsistyy niin hilpaisee reissuun. Ulkomaille tahi lähialueille. Nyt kun koulut on käyty tittelit hankittu ja yhteikunnalle työvelvoite suoritettu . Lapset maailmalle lähetetty niin luulisin olevani vapaa tekemään mitä ikinä haluan. Samaa suosittelisin muillekkin kenellä vain on kaipuuta tälläiseen elämään. Paikan löytyminen voip olla vaikea homma. Voihan sitä kokeilla yks talvi yleisellä alueella niin näkee että viihtyykö ja mitä maksaa. Pääsee täältä poiskin. Ja voi olla että joku hakeekin ennenkuin ihan höperöksi tulee .
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.11.2013 kello on 12:14 ---Sitä samaahan se on, vaikka asiasta puhuttaisiin uuden otsikon alla. Ja mitä pahaa siinä on, jos wanha ketju herää henkiin? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Eihän siinä mitään pahaa olekaan mutta vanhat tavat on infosta tarttuneet yhdelle jos toiselle...eli ei käytetä hyvää hakuominaisuutta. Monesti itse käytän ensin hakua josko sieltä löytyisi vanhaa, mutta ajankohtaista aihetta lähellä ja vasta sitten avaan uuden, yleensä en.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta