Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuukkeli
winemaker:
Herra Paroonin huomioon "Vaan ihminen on siitä hassu olento, että se haluaa nähdä valoa pimeimmänkin tunnelin päässä.".
Sanovat optimismiksi. :-*
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 4.11.2013 kello on 15:55 ---...
olis todella ikävää
katsella masentuneita ,itkeviä ihmisiä...
--- Lainaus päättyy ---
Tiedättekös, mikä on vielä ikävämpää? Kun talo palaa ja lauma optimisteja kieltäytyy näkemästä sitä ja jättää sammuttamatta.
Sen sijaan että ihmiset keskittyvät vuosisadasta toiseen valehtelemaan itsensä iloisesi, he voisivat huomnattavasti vähemmällä vaivalla - noin pitkässä juoksussa tottakai - rakentaa maailmansa sellaiseksi, että optimisti voisi kutsua itseään realistiksi.
Jossain vaiheessa, talven tullen, paatuneinkin optimisti on huomaa talon palaneen. Silloin itkee optimistikin.
angrybird:
"Duoda duoda, huomaan että herrat kenraalit ovat kaikki bessimisdejä, minä olen näköjään ainoa onanisti"! Sanaili muuan eversti Nikke Pärmi kentsuille tiukassa tilanteessa! Hyvä on olla 'onanistikin' mutta vielä paree realisti! Thumb
Mulli:
Mutta sipu. Minulla on sinulle nyt loputtoman hymyn aihe. Tuossa.
http://www.fanpop.com/clubs/puppies/images/13789224/title/cute-puppy-wallpaper
Nakkaa tuon veijarin kuva tietokoneesi työpöydäksi, niin olet hyvillä mielin joka kerta kun koneen avaat. Minulla viiraa jo pahasti, kun piippaan sitä nokasta joka kerran tavatessamme.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 4.11.2013 kello on 18:27 ---Mutta sipu. Minulla on sinulle nyt loputtoman hymyn aihe. Tuossa.
http://www.fanpop.com/clubs/puppies/images/13789224/title/cute-puppy-wallpaper
Nakkaa tuon veijarin kuva tietokoneesi työpöydäksi, niin olet hyvillä mielin joka kerta kun koneen avaat. Minulla viiraa jo pahasti, kun piippaan sitä nokasta joka kerran tavatessamme.
--- Lainaus päättyy ---
uuh mikä sulosuus :-*
abuwa kohta on ihan kauhee koijakuume
emmää voi kattoo tollassii ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta