Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
kumpparit vs lantsarit
AV64:
kumpparit ja kuivalla krocsit
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 8.03.2011 kello on 15:40 --- niimpä.. samperi nykyajan muka varrelliset kesänokialaiset >:( perskuta eihäne seiso omillaan ennää, saa laittaa tuet jotta ois edes ryhdissä, jalassa niinku muovipussit ois >:(
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen tommosista lerpsu vartisista tehny
vaunusaappaat.
Leikkasin varret pois. :D
Kätevät laittaa jalkaan kun sinne
kantapään yläpuolelle jättää semmoisen
"vetokahvan".
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 8.03.2011 kello on 17:24 ---Minä olen tommosista lerpsu vartisista tehny
vaunusaappaat.
Leikkasin varret pois. :D
Kätevät laittaa jalkaan kun sinne
kantapään yläpuolelle jättää semmoisen
"vetokahvan".
--- Lainaus päättyy ---
saishan niistä kahluusaappaat kun vain liimaisi auton sisuskumen jatkeeksi ja henkselit siihen..avot ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 8.03.2011 kello on 18:13 --- saishan niistä kahluusaappaat kun vain liimaisi auton sisuskumen jatkeeksi ja henkselit siihen..avot ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minulla olis ylimääräiset kahluusaappaat,uudet ja käyttämättömät,koko 43,kun en uskalla enää kahlata koskessa,(terveys esteenä),joutais pois ! :)
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 8.03.2011 kello on 18:28 --- Minulla olis ylimääräiset kahluusaappaat,uudet ja käyttämättömät,koko 43,kun en uskalla enää kahlata koskessa,(terveys esteenä),joutais pois ! :)
--- Lainaus päättyy ---
kiitos vaan Perho-ukko :) on minulla muuan pari (1 venäläinen) ::) en oo huomannu näitä saitteja selaillessa että millaisia terveys ongelmia Ukolla on..ei tarvii kertoa koska on niin henkoh. asia jos ei halua :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta