Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

kumpparit vs lantsarit

<< < (2/7) > >>

AV64:
kumpparit ja kuivalla krocsit

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  8.03.2011     kello on 15:40 ---  niimpä.. samperi nykyajan muka varrelliset kesänokialaiset >:(  perskuta eihäne seiso omillaan ennää, saa laittaa tuet jotta ois edes ryhdissä, jalassa niinku muovipussit ois  >:(

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen tommosista lerpsu vartisista tehny
vaunusaappaat.

Leikkasin varret pois. :D

Kätevät laittaa jalkaan kun sinne
kantapään yläpuolelle jättää semmoisen
"vetokahvan".

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  8.03.2011     kello on 17:24 ---Minä olen tommosista lerpsu vartisista tehny
vaunusaappaat.

Leikkasin varret pois. :D

Kätevät laittaa jalkaan kun sinne
kantapään yläpuolelle jättää semmoisen
"vetokahvan".

--- Lainaus päättyy ---
    saishan niistä kahluusaappaat kun vain liimaisi  auton sisuskumen jatkeeksi ja henkselit siihen..avot ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  8.03.2011     kello on 18:13 ---    saishan niistä kahluusaappaat kun vain liimaisi  auton sisuskumen jatkeeksi ja henkselit siihen..avot ;D

--- Lainaus päättyy ---
  Minulla olis ylimääräiset kahluusaappaat,uudet ja käyttämättömät,koko 43,kun en uskalla enää kahlata koskessa,(terveys esteenä),joutais pois !  :)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  8.03.2011     kello on 18:28 ---  Minulla olis ylimääräiset kahluusaappaat,uudet ja käyttämättömät,koko 43,kun en uskalla enää kahlata koskessa,(terveys esteenä),joutais pois !  :)

--- Lainaus päättyy ---
   kiitos vaan Perho-ukko :) on minulla muuan pari (1 venäläinen) ::)  en oo huomannu näitä saitteja selaillessa että millaisia terveys ongelmia  Ukolla on..ei tarvii kertoa koska on niin henkoh. asia jos ei halua :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View