Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Lahden caravan messut 16.-18.9.2011
Vaeltaja:
Katso Duster Dorotean vastaus nro 42.
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 31.08.2011 kello on 22:52 ---Ts. lauantaina 17.9 klo.13.00 Terassiravintola Pizza-Pub-Cafe. Orgilaiset sinne tervetuloa. Itsekin olen silloin Lahdessa ja ajattelin tulla messuilla käymään, joten siellä sitten nähdään.
--- Lainaus päättyy ---
Aika on sovittu jo aikaisemmin, että Ts. lauantaina 17.9 klo.13.00 Terassiravintola Pizza-Pub-Cafe. Orgilaiset sinne tervetuloa. Osa tulijoista on matkalla messuille eikä tietäisi uutta muutettua aikaa ottaa huomioon.
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Vaeltaja - 15.09.2011 kello on 16:50 ---Katso Duster Dorotean vastaus nro 42.
Aika on sovittu jo aikaisemmin, että Ts. lauantaina 17.9 klo.13.00 Terassiravintola Pizza-Pub-Cafe. Orgilaiset sinne tervetuloa. Osa tulijoista on matkalla messuille eikä tietäisi uutta muutettua aikaa ottaa huomioon.
--- Lainaus päättyy ---
Noo pittää lähteä sit myöhemmin messuille......en jaksa kauaa konkkelehtia keppeineni....
Dorotea:
Valitettavasti en pääse messuille tulemaan. Piti tänään lähteä Lahteen, mutta olen petipotilaana. Iski ruusu vasempaan jalkaan ja joudun nyt arvauskeskuksessa käymään joka aamu maanantaihin saakka. Työntävät piikin persuuksiin silloin.
Nyt täytyy levätä kunnolla, ettei Telarannan reissu mene pipariksi. >:(
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 15.09.2011 kello on 19:01 ---Valitettavasti en pääse messuille tulemaan. Piti tänään lähteä Lahteen, mutta olen petipotilaana. Iski ruusu vasempaan jalkaan ja joudun nyt arvauskeskuksessa käymään joka aamu maanantaihin saakka. Työntävät piikin persuuksiin silloin.
Nyt täytyy levätä kunnolla, ettei Telarannan reissu mene pipariksi. >:(
--- Lainaus päättyy ---
doro .. meitä sit kaks ns.. invadiilii .. mutta sinne .. minäkin tähtään... Telerantaan .. vaikka kontaten :D
Weicco:
Pikaisia parantumisia
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta