Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
La-puhelin ja karavaanarit
Duster:
Pari wanhaa löytyy Mocoma 45 ja Major 120 (molemmat muutettu 40 ch), lisäksi löytyy nykyaikainen Presidend Harry III sekä joku minkä merkkiä en muista molemmat alkujaan 40 kanavaisia.
Tohon Pressaan on nyt hankintalistalla asennuskaulus niin saan sen kulkimeen kii antenniteline on jo peilin varressa, toinen antenni paikka on katolla magneettijalalle
ttdriver:
Mocoma 45 oli mullakin about 30 vuotta sitten. Se oli sitä aikaa, kun lällärit olivat vielä luvanvaraisia ja lupanumero piti ilmoittaa yhteyden aikana. Lupanumeroa en enää muista, mutta LA-kutsut olivat PiLA 383 ja Rahti 2248. Kyllähän tommosen vois vieläkin laittaa, jos niitä muillakin olisi. Yksin on vähän tyhmää kusoilla...
Aakku:
Kai niistä kuuluu enemmälti venäjää ja viroo, kun kuskitkin on sieltä päin. Eikös suomalaiset kuskit ole jo pikkuhiljaa loppumassa.
Mulla on rahtikoneessa muodon vuoksi President Harry 3. Eipä sieltä muuta yleensä tuu, kuin massakuskien juttuja ja jonkinverran erikoiskuljetuksien saattoajoista.
Tuossa kun olin joku aika sitten itse erikoiskuljetuksen saattoajossa, niin aika hyvin tuli kuittauksia vastaantulevilta rekoilta, kun varoiteltiin ylileveästä koko tien levyisestä.
Haapaniemen Paroni:
Ei oikein löydy paikkaa volvosta,itsellä kanssa 90 luvulla oli..Ja jokaisessa rahtiautossa :D
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: tristan - 3.11.2013 kello on 16:15 ---Mocoma 45 oli mullakin about 30 vuotta sitten. Se oli sitä aikaa, kun lällärit olivat vielä luvanvaraisia ja lupanumero piti ilmoittaa yhteyden aikana. Lupanumeroa en enää muista, mutta LA-kutsut olivat PiLA 383 ja Rahti 2248. Kyllähän tommosen vois vieläkin laittaa, jos niitä muillakin olisi. Yksin on vähän tyhmää kusoilla...
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli pitkään se lupalappu talles (saattaa vielki olla kellaris)....Kutsut oli KeSLa 120 & Kiito 49 viel noi muistaa....
Joo yxin tyhmää qusoilla, mut nokka qsot parhaimmat Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta