Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Vetoauton huoltojen hintoja

(1/5) > >>

JeanS:
Mitenkäs näin tiukkoina taloudellisina aikoina ihmiset huollattavat autojaan?

Itse kävin juuri hakemassa Teboilin Diamond Diesel öljyä 8litraa, öljynsuodattimen, dieselsuodattimen, alkuperäisen ilmansuodattimen, öljypropuntiivistee n sekä parkkipolttimot. Tarvikepaketin kokonaishinta oli 128€.
Viikonloppuna olisi tarkoitus tehdä huolto. Huoltoon tulee kuulumaan kaikki mitä huolto-ohjelmassa sanotaan ja vielä enemmänkin.
Itselläni on tilat, työkalut, sekä ehkä keskivertoa enemmän autojen kanssa puuhastelukokemusta .
Laiskuuttani huollatin aikaisemmin eri huolloissa, mutta huoltojen heikko laatu, sekä kalliit hinnat saivat aikaan sen että päädyin sitten tekemään nämäkin työt itse.

Huoltoväliä olen öljyjenvaihdon osalta pudottanut siten, että 10tkm välein pudotetaan vanhat pois ja uudet suodattimen kera sisään.

Ihan hyvälle tuntipalkalle pääsee kun itse tekee, vaikka ymmärrän kyllä että kalliin työvoiman maassa pitää parisataa euroa laittaa osien hinnan päälle jotta korjaamotkin elävät.

aaoulusta:
Ite olen huollot tehnyt aina!  paitsi kun toyotä oli aikoinaan takuussa niin ne huollot piti teettää Juhan-Autossa täällä oulussa.Jarrupalat ja levyt olen vaihattanut laiskuuttani... a-autoon olen ite tehnyt huollot    JK:  työpaikan hallissa...

vesako:
Minulle eräs nuori mies hoitaa auton huollot.
Noutaa kotoa ja palauttaa sitten myöhemmin.

Itesellä ei ole paikkaa missä tekis, niin helpolla
pääsen.

Hintakin on sopiva meille molemmille.

Ja on tavattoman ajattelevainen sekä avulias.

Kyllä noissa nuorissa on tulevaisuus. Thumb

eura665:
Meillä huolletaan ja korjataan itse kaikki mikä pystytään ja osataan voi sitten käyttää nekin säästetyt rahat harrastamiseen.

Sent from my GT-S7710 using Tapatalk

seijantie:
Hyndai huollot on aina teetetty merkkiliikkeessä.Pa itsi seuraava.Kysyin Autosalpa:sta seuraavan öljyjä ja suodattimia sisältävän huollon hinnan 550e.Vähän paljoksun tuota hintaa ja tein kyselyn läheisellä Boch service korjaamolla,220e.Arvatkaas kumpaan auto viedään.Oudon suuri on huoltojen hintaero.Molemmissa paikoissa katsottiin netistä mitä huoltoon kuuluu kyseisillä kilometreillä.Uskal lan rauhassa luottaa että molemmissa osataan vaihtaa öljyt,koska tuossa ajomäärässä ei ole muita tarkistus kohteita. :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View