Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mieltä olette fluorin vaarallisuudesta ?

<< < (3/9) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 28.10.2013     kello on 08:30 ---Kyseinen kirjoittajahan on ajatusmaailmaltaan jo hyvin nykyisiä terveydenhuollon menetelmiä vastaan. Jotenkin tuli hänen juttujaan lukiessa mieleen, että hänen kirjoituksissaan haetaan tarkoituksellisesti nykykeksinnöistä huonot puolet esille ja unohdetaan hyvät. Tutkimustuloksiahan voidaan lukea monella tavalla   ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kuten jo todettiin, huonojen puolien kaivelu on vaan hyväksi. Jos välttyy influenssalta mutta saa siitä hyvästä uniapnean, on homma mennyt pahasti pieleen.
Nykyään allergioita hoidetaan siedätyksellä, ennen pennut siedättivät itse itsensä, laittamalla suuhunsa kaiken, mitä lattialta löytyi....

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.10.2013     kello on 11:57 ---Tästä olen kyllä eri mieltä, moni toisinajattelija on saanut isoja muutoksia aikaan ja hyvänä esimerkkinä voidaan pitää suhtautumista kolesterolilääkkeis iin. Nyt näitten osalta on alettu tutkimaan vaikutuksia ja todettu, että riskiryhmät pitää kartoittaa ja ettei niistä välttämättä ole mitään hyötyä.
Mielialalääkkeet olivat edellinen buumi ja niitä kirjoitettiin vaivaan kun vaivaan yhteen aikaan, sitä ennen diapamit ja muuta rauhoittavat.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb

sipu:
muistelen tässä just
kun yhteen aikaan sanottiin aina
ettei hampaita pestessä
kananta huudella suuta juurikaan
että jää fluodia hampaisiin
ja se fluodi hoitaa niitä hampaita siellä sitten  ::)
niin mikä tässä ny sit on oikke  ??? 

jus66si:
Vaikka näiin  :laugh:

https://www.youtube.com/watch?v=qvWK4vdpL5c

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 28.10.2013     kello on 13:48 ---muistelen tässä just
kun yhteen aikaan sanottiin aina
ettei hampaita pestessä
kananta huudella suuta juurikaan
että jää fluodia hampaisiin
ja se fluodi hoitaa niitä hampaita siellä sitten  ::)
niin mikä tässä ny sit on oikke  ???

--- Lainaus päättyy ---
Empäs tiiä, mutta kun olen tota fluoritonta koht parivuot käyttäny, kehui hampilääkäri hampaitani joissa reikiä 0 ..suosittelee muillekkin aloehammastahnaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View