Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ensimmäistä retkeily-/matkailuautoa hankkimassa ainoaksi autoksi

<< < (7/19) > >>

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: J.T. - 27.10.2013     kello on 21:51 ---Kiva että sinulla on kristallipallo josta näet "kaiken", hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi  . . .

Ps. Kiiloita kristallipallosi jotta näet "tarkemmin" . . .

--- Lainaus päättyy ---

Nöyrimmät anteeksipyyntöni möhläyksestäni. ???
Auttelin tytärtä, samalla kun selailin näitä. Meni ihan ihmisten nimimerkit sekasin :-\
Tuo" JT "on liian hyvä nimimerkki kun mun omat, ja kolmen tyttäreni  nimikirjaimet on samat, jäi ajatus vissiin siihen ;D
Saamari että joskus tilttaa.

syntikka:
Tällä viikolla olisi tarkoitus käydä jossain likkeeissä vähän tutustumassa tarjontaan, osaatteko suositella helsingin alueella liikettä, jossa olisi asiantunteva henkilökuntaa vastailemassa minun typeriin kysymyksiin :) myös parkkipaikka olisi tarkoitus mitata niin osaa vähän suhteuttaa noita autojen kokoja pysäköintifasilitee tin tarjoamiin mahdollisuuksiin.

Weicco:
Tutustumassa kannattaa käydä Rinta Joupilla, Tampereen motarin varressa Klaukkalan rampista ylös sieltä löytyy suurin valikoima erillaisia kulkimia.

sipu:
en juurikaan tunne helsinkiä
mutta usein ajellaan porvooseen kehäkolmosta
ja siellä on satoja tupa-autoja
mutta en niiden myynti osoitteita tiedä
kun ohi vaan ollaan ajeltu
mut näkyvät kyl hyvin kehälle  :)

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: syntikka - 28.10.2013     kello on 15:59 ---Tällä viikolla olisi tarkoitus käydä jossain likkeeissä vähän tutustumassa tarjontaan, osaatteko suositella helsingin alueella liikettä, jossa olisi asiantunteva henkilökuntaa vastailemassa minun typeriin kysymyksiin :) myös parkkipaikka olisi tarkoitus mitata niin osaa vähän suhteuttaa noita autojen kokoja pysäköintifasilitee tin tarjoamiin mahdollisuuksiin.

--- Lainaus päättyy ---

Helsinki caravan. Thumb

Asiantunteva henkilökunta ja hyvää palvelua.
Uskallan suositella pitkä-aikaisen kokemukseni
perusteella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View