Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän matkamittarilukemat viivalle____

<< < (47/80) > >>

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP -  7.11.2016     kello on 22:01 ---Menee siinä vielä tovi, mutta ajamalla ajamalla...
Nuo lukemathan on joka katsastuksessa ylhäällä ja eikö ne saa tietoon ihan 'siviilikin' ?
Joten 'ruuvaaminen' on melko turhaa touhua.
Lisäksi näihin jää merkkejä niin moneen paikkaan tuosta km-lukemasta, ettei niitä kaikkia saa pois..

--- Lainaus päättyy ---

Voin olla väärässä...mutta olen kuullut että M-B:n merkki-,huoltoliikkeessä todellisen kilometrimäärän
 pitäisi selvitä "mustasta boxista"....ellei boxia vaihdeta.
 Lukenut myös että Saksassa autoliikkeet saa kovat sanktiot mittarin meivaamisesta jos sellaisesta jää
 kiinni.
 Puolassa / Liettuassa / Latviassa asia lienee toisin...
 Joku joka tietää tarkemmin, tai asia on toisin korjatkoon kirjoitukseni. Kiitos.  Thumb

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 -  7.11.2016     kello on 22:39 --- Voin olla väärässä...mutta olen kuullut että M-B:n merkki-,huoltoliikkeessä todellisen kilometrimäärän
 pitäisi selvitä "mustasta boxista"....ellei boxia vaihdeta.
 Lukenut myös että Saksassa autoliikkeet saa kovat sanktiot mittarin meivaamisesta jos sellaisesta jää
 kiinni.
 Puolassa / Liettuassa / Latviassa asia lienee toisin...
 Joku joka tietää tarkemmin, tai asia on toisin korjatkoon kirjoitukseni. Kiitos.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Sinne 'mustaan boksiin' ne muutokset juuri tehdään nykyvehkeissä. Sieltä se digitaalinen mittari tietonsa hakee.
Kyllä siellä on mm. virtalukko jne. mihin dataa jää, eikä niitä tietoja kai pysty edes muuttamaan... tai näin minulle eräs MB-tietäjä sanoi, kun tuo mittarin lukema tarkistutettiin hankinnan jälkeen. Oli aivan liian siistissä kunnossa verhoilut yms. ollakseen noin paljon ajettu. Sitä ne on edelleen  :laugh:
Oli mahdollisuus, että siihen ois lisätty... kun on tuonti.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP -  7.11.2016     kello on 20:26 ---Vauhdissa kuvailtu, vaunukin roikku perässä  :o

--- Lainaus päättyy ---

Auto hankittu käyttöä varten, ei naapurin takia tai koristeeksi.  ;D
Keskimäärin saman verran km/vuosi mitä mulla tulee kahteen autoon ja rouvalla yhteen yhteensä ajettua vuodessa.  :)
Eipä taida kone keretä jäähtyä niin paljoa että tarvis kylmääkonetta käynnistää.  :-\

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 -  8.11.2016     kello on 05:54 ---Keskimäärin saman verran km/vuosi mitä mulla tulee kahteen autoon ja rouvalla yhteen yhteensä ajettua vuodessa.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Juu.. n. 76tkm/vuosi on tällä ajettu, mikäli nyt tuon mittarilukeman vaan 9:llä jakaa

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 -  8.11.2016     kello on 05:54 ---Eipä taida kone keretä jäähtyä niin paljoa että tarvis kylmääkonetta käynnistää.  :-\

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se välillä seisoo pitkiäkin aikoja  ;D
Tällä oli reippaasti jo ajettu, kun ostin tämän.
Hintakin oli sen verran alhainen, että jäi isommillekin korjauksille pelivaraa, mikäli vertas saman ikäisiin alta 200tkm ajettuihin.

"Masi":
74 kuukautta on tasan siitä kun kilvet laitettiin😉

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View