Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän matkamittarilukemat viivalle____
Alan:
^^
Asioista täällä puhutaan, ei ihmisistä. Vaan jos ei ole asiaan sanottavaa, niin minkäs teet.
...keskustelupalsta lla kannattaa edelleen varautua siihen, että kommentti herättää keskustelua.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.11.2014 kello on 12:46 ---Kyllä sitä nyt ollaan aina hampaissa, vain yhden orgilaisen hampaissa. Mutta ei se haittaa. ;D
Muista kuittailla sitten muillekin jotka ajavat n. 10000 km vain vuodessa, ei vain mulle. Huomaatteko muut orgilaiset tämän epäsuhdan Alanilla. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Huomattu on.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.11.2014 kello on 12:46 ---Kyllä sitä nyt ollaan aina hampaissa, vain yhden orgilaisen hampaissa. Mutta ei se haittaa. ;D
Muista kuittailla sitten muillekin jotka ajavat n. 10000 km vain vuodessa, ei vain mulle. Huomaatteko muut orgilaiset tämän epäsuhdan Alanilla. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei kannata ottaa henk.kohtasesti...
jopekka:
Niin toisilla on tapana ottaa joittekin sanoista " kiinne " ja siitä kommentoida.
Ollaan kyllä huomattu, eikä pidä ottaa silleen
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 13.11.2014 kello on 13:08 --- Ei kannata ottaa henk.kohtasesti...
--- Lainaus päättyy ---
kimi:
--- Lainaus päättyy ---
Tarvitseeko asioita ottaa niin henkilökohtaisesti. Alan käyttää autoaan ja harrastaa eri tavalla kun sinä.
Itsekin reagoin sinun tavallesi pitää autoa (autoja) koska meillä autot on käyttöesineitä ja ne pidetään tekniseti kunnossa ilman turhia koristeluja. Viikon kuluttua asauto on ollut meillä 5v ja kilometrejä meidän aikana siihen on tullut n. 150 000.
Vaikkakin tapamme käyttää näitä laitteita poikkeaa toisistaan ja paljon, en usko olevan sitä ainoata oikeaa tapaa olemassa, tai itsekullekin se oma tapa on se oikea. Ja keskustelufoorumill a käyttäjät ilmaisevat itseään eri tavoilla, hyvä niin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta