Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Spoileri.

<< < (2/3) > >>

seppoko:
Hyvä, etteivät menneet ohjeet ja neuvot hukkaan.

Thumb  Thumb  Thumb

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 24.10.2013     kello on 21:37 ---Osta sopivanlevyinen ja värinen lumentyönnin ja ota siitä varsi pois.Heitä tuo vaneri vithuun. Kuuppa sitten kiinni noihin kiinnikkeisiin vanerin tilalle ja ei kuule naureskele enää kukaan.

--- Lainaus päättyy ---
   Noin iso vaneerinpala ei mahdu mainitsemaasi paikkaan (ei ainakaan niihin molempiin joita olen lähemmin tutkinut ;D).
   En pidä ollenkaan pahana vaikka tuotankin halpaa huvia kanssa ihmisille. :D
   Minulla on toinenkin "tekele" joka herättää ihastusta, samoin kuin vihastustakin--- valitettavasti. Ehkä kerran nopea "vetäytyminen" paikalta pelasti "seurusteluvammoilta", en kuitenkaan yhden tapauksen takia ole hylännyt  "tekeleen" käyttöä. Tämä on toisen harrastuksen piirissä, että täällä ei sen enempää.

urpå:
Tuosta spoilerista on taatusti hyötyä ilmanvastuksen vähennyksessä.Olen huomannu että vaunu tulee perässä kevyemmin kun on kajakki auton katolla kyljellään,kaksi kajakkia parantaa tilannetta. Thumb

88k5:
Ehkä oikean kokoinen ja mallinen kattoboksikin ajaa samaa asiaa - samalla voi kevyttä, pitkää, "joutavaa" pitää mukana..

urpå:
Varmaankin boksi aiheuttaa samalla lailla ilmaan pyörteilyä ja estää "puhtaan"ilmamassan
painamisen vaunun keulaan.Tuo kuvan boksi on vaan aikas liukkaan näköinen tähän toimeen Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View