Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Etuteltan lämmittäminen

(1/5) > >>

Raato:
Uutena etuteltan omistajana olen nyt miettinyt josko lämmittäisi etutelttaa vaunun lämminvesikiertoon kytketyllä patterilla. Vesipatterit oli rakennustarvikekier rätyspisteessä edullisia. Oven alle laittaisi pikaliittimin tulo ja lähtöliitännät ja sulut patterin ja vaunun puolelle niin ei nestettä pääsisi karkuun kun desi kaksi. Riittäisiköhän 2470 teho pikkupakkasesta lähtien etuteltan ulkoilmaa lämpimämpänä pitämiseen? Kestääkö pikaliittimet lämpötilanvaihtelua ja sen mukanaan tuomaa laajnetumista ja supistumista ilman irtoamista?

LMC-99:
Itsellä ei etutelttaa mutta kommentoin silti..olen nähnyt semmoisia kaasulämmittimiä n.50€ -70€ maksavia joihin tulee taakse 11Kg kaasu pullo.
Jos minä lämpöä haluaisin etutelttaan niin semmoisen laittaisin.

EDIT: Esim...http://www.grillikauppa.com/kaasulammitin-tehoaluetta-p-945.html

Raato:
mutta siitä pitäisi erikseen huolehtia, vaunun lämmittine hoitaisi sen ehkä  sopivilla säädöillä ssiinä vaunun lämmittämisen lomassa ja ilman lisä kaasua ja liekkiä

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 23.10.2013     kello on 10:40 ---mutta siitä pitäisi erikseen huolehtia, vaunun lämmittine hoitaisi sen ehkä  sopivilla säädöillä ssiinä vaunun lämmittämisen lomassa ja ilman lisä kaasua ja liekkiä

--- Lainaus päättyy ---

Ehkäpä nuo etuteltan omistajat kommentoivat asiasta paremmin, pysyykö siellä lämpö.
 

Raato:
nyt kun on ovi auki ollut niin on pysynyt mittarin mukaan aika kauan selvästi ulkolämpötilaa korkeampana

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View