Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mikä kulkimessa päin pers...
Turhan Höpöttäjä:
Jokainen omaansa kehuu, niin olla pitääkin. Mutta on kai jokaisessa kulkimessa jotakin vikaa tai puutetta, mitä:
-Minun autossa on liian pieni moottori.
-Eikä ole toimivaa ohjaamo ilmastointia.
-Hupipuolen ilmastointi äänekäs.
-Moottorin melu kuuluu kovasti sisälle.
-Epätasaisella tiellä täristää kovasti.
-Eikä ole takatallia.
-Kaasupullon vaihto hanhala.
-Jääkaappi hieman pieni.
-Markiisin kangas nuhjuinen.
-Etuistuinten terenauhat kuluneet.
Lisätään kun tulee mieleen. ;)
Pankaapa paremmaksi (pahemmaksi). :D
Dorotea:
Mulla vaunussa selvä puute tai vika, miten sen haluaa ottaa.
Vuoteena on parivuode poikittain edessä, kun vaimo haluaisi
kaksi erillistä pitkittäisvuodetta. Omat kummallakin seinustalla.
On näitä sellaisia vaunuja saatavana, mutta kun häneltä on
tullut ehdotus mahdollisesti sellaisesta, niin olen todennut vuo-
teiden maksavan noin 8000-10000€/kpl.
Vielä toistaiseksi olen saanut vaihdon vältettyä. :D
sipu:
meitin tupa-carssis on puutteita ... erilisvuoteet sais olla ..lämppäri on ain liian kuumalla , vaikka onkin minimissään ... isäntä palelee , kun taas mul on hiki.... keittiö sais olla keskellä kuin wckin ... ja yksi tuoli lisää pöydän päähän ... tämä tulis maksamaan sen vähintään 15- 20.000 joka on noist ihanuuksist ihan liikaa ...kun taas täst ei vaihdos saa sit taas just mitään ... jot ei mikään pakko vaihtaakkaan .. kun tuo isäntä kyl jotenkuten pääse vielä sieltä seinän puolelta kömpii pois ...unelmia tietty saa olla ja on helppoa käydä noit kaksioit kuolaamas ... , mut vaihtohalut menee saman tien ohitse , kun ajattelee järjen hippusil sitä euromäärää minkä väliin joutuu maksamaan ... no eipä noi kyl ole tuon auton vika .. vaan , kun oltiin liian hättäsii .. ois pitäny pitää vaan vanha vaunu 2v .. niin unelmien täyttymys ois ny pihas... silloin -08 kun ei vielä ollut noit erillisvuotei saatavilla tai emme me törmänneet sellaisen autoon missään vaika niitä todeella paljon katseltiinkin ...
vippe:
Mä kaipaisin kans pitkittäis parisänkyy ja l-keittiöö. Mut mitä sitä pidentämään kulkinetta ainakaa niikauvva ku toi mies kulkee tolla röissä. Kyl se puolmeetriiki vaikuttaa kulutuksis yms..
Muuten tossa defukassa ei mitn valittamista ole..hyvi sinne olla mahduttu. Ja hyvin siit nauttii esim kesän jälkeen ku on retkeilly teltan kera ;D
editoin vielä, ku tul miäleen, et ens lauvantain jälkee saattaa tul ärräpäitä..4 henkee matkustaa sen 750km..ja ne takapenkit ei tod ole aikuste ihmiste istuttavaks suunniteltu ::) ..no tarvii vaan kierrättää porukkaa sit..saatta ol et määki innoissani haluan jopa ajaa ;D
sipu:
muute minkähän takia ne takapenkit ovat niin pystys jopa niis kalliimmiskii autois ....ainakin mitä mä niit oon kattonu ... joo kai siin tilaa tulee muutama centti ... mut ihmetyttää vaa ihan suuresti tuo seikka ???
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta