Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Cabbyn antennijohtomysteerio

<< < (3/6) > >>

kuusaan.matti:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 19.10.2013     kello on 21:50 ---Elä vedä mitään pintavetoja. Katon huomenna tai maanantaina mistä ne piuhat menee.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos Weicco! Mutta ei tarvi mun takia omalle vaunulle kömpiä.
Tutkiskelin tuossa, että lähin antennijohto takakammariin on siinä vieressä, ulkorasiassa, sieltä saa siististi.
Nuo mysteerijohdot on tosiaan sateliittia varten, Kiitos Ossi66!,  ulkorasiaan menee in ja out ja tuohon sisärasiaan tv out.
Onko tuo läpän takana oleva liitin 12V?
(Hämärässä käsikopelolla räpsäsin.)

K.E.V:
Juu , se on 12v syöttö ulos.

kuusaan.matti:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.10.2013     kello on 19:46 ---Juu , se on 12v syöttö ulos.

--- Lainaus päättyy ---
Juu siitähän on kätevä pikkutelkkariin ottaa virrat ja antenni.
Voi kesäiltana katella sitäkin.
Kaasutulokin olis kiva Cramerigrilliin, mutta saahan sen etukopasta yhtä helposti.
m

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti - 20.10.2013     kello on 21:50 ---Juu siitähän on kätevä pikkutelkkariin ottaa virrat ja antenni.
Voi kesäiltana katella sitäkin.
Kaasutulokin olis kiva Cramerigrilliin, mutta saahan sen etukopasta yhtä helposti.

--- Lainaus päättyy ---

Minä mietin tuota antenniliitintä vaunun seinään, muttakun läppärikään ei näy kesällä etuteltassa, laitoin sitten vaan pelkän sähkön ulostulon ilman antenneja ;)

Kaasun ulosotossa on se hyvä puoli etukoppa "ulostuloon", se kaasun sulkuventtiili on helpommin käsillä siinä seinässä kuin etukopassa. Gramerissahan ei oo vakiona mitään säädintä/sulkua. Thumb

K.E.V:
Mulla on nykyisessä ja edellisessä tehdasasenteisina tuo kaasu ulkoseinässä, antennipistokkeita 3 sisällä ja yksi ulkoseinässä. Sekä tuon keskusantennin sisäänkytkentä.
Ei pahaksi noita osaa väittää. Kesällä tulee lauantai iltana nostettua töllö pihalle ja katsottua joku dekkari. Cramerin grilli on ulkoseinässä kiinni joka päivä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View