Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Moikka
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.10.2013 kello on 12:42 ---Joo, ja talvella on aikaa reissata, kun ei ole kaikkia kesän iloja häiritsemässä.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Joskus se auto meilläkin taas on..kuhan loppuu tää köyhtyminen ja alaa oleen aikaa ;D
MatsOnni:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 17.10.2013 kello on 11:04 ---
no itse olen näitä hymiö tyyppejä
Thumb :)
--- Lainaus päättyy ---
Tarkennan nyt vielä ettei mulla ole hymiöiden käyttöä vastaan yhtikäs mittää, siitä vaan. Sitä vaan tarkoitin ettei uuden kirjoittajan kannata paljoa "titteleitä" tuijottaa.
Ja Sipultahan tuota tekstiä syntyy siihen tahtiin että hitaampaa hengästyttää ja katteeks käyp. Pitää siellä muutama hymiökin olla seassa :) :) :) Eikun jatketaan!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 17.10.2013 kello on 12:49 ---Tarkennan nyt vielä ettei mulla ole hymiöiden käyttöä vastaan yhtikäs mittää, siitä vaan. Sitä vaan tarkoitin ettei uuden kirjoittajan kannata paljoa "titteleitä" tuijottaa.
Ja Sipultahan tuota tekstiä syntyy siihen tahtiin että hitaampaa hengästyttää ja katteeks käyp. Pitää siellä muutama hymiökin olla seassa :) :) :) Eikun jatketaan!
--- Lainaus päättyy ---
nauraa veet silmistä valuen ;) ;D Thumb
Roksis:
Terveppä terve, ja pois tittelit. Thumb
Captainkidd:
Moikka vaan ja tervetuloa.
Tämä nyt ei oikeastaan laingan liity tervetuliaisaiheese en, paitti että aloittaja kysäisi josko mitään maksuja jäsenyydestä perittäisi.
Itse seurailin ja kirjoittelin toista vuotta, kun vahingossa sattui silmään, että joidenkin ylläpidon kustannuksiin sai halutessaan tilisiirtää pullakahven verran tukirahaa.
Kai se jostain löytyy, ja joku sen neuvonee, ja hyvillä mielin itse tuon pikkusumman maksoin, kenenkään sitä kuitenkaan erityisesti pyytämäti.
Onhan noita kulunkeja aina ja näin hieno ja hyvin toimiva saitti sen pullahven pennoset hyvinkin ansaitsee - vähintäänkin. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta