Tekniikkakeskustelut > Primus

Primuksen hehkutulpan kunnostus

<< < (7/12) > >>

Voitto:
Kyllä olen tukkinut neuvon mukaan piipun yhden reijän, ja toisella paukauksella lähti käyntiin, mutta täytyi tukkia kaksikin reikää, ja siltikin tahto paukkua.
Olen tutkinut, että kipinää lyö ykköspolttimen verkkoon.
Ostin kipinäpaketin Sarkacaravaanilta.
Sain myös mitattua säätimen paineen, ja se oli oikea.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Voitto - 19.10.2013     kello on 18:33 ---Kyllä olen tukkinut neuvon mukaan piipun yhden reijän, ja toisella paukauksella lähti käyntiin, mutta täytyi tukkia kaksikin reikää, ja siltikin tahto paukkua.
Olen tutkinut, että kipinää lyö ykköspolttimen verkkoon.
Ostin kipinäpaketin Sarkacaravaanilta.
Sain myös mitattua säätimen paineen, ja se oli oikea.

--- Lainaus päättyy ---

Jotenkin aavistelin tämä. Sarkacaravanin ohje on kopsattu aikanaa infon puolelta siltä ajalta kun vielä kehittelin sytkähommaa eli heillä on väärä ohjekuva. Laita kärki kipinöimään liekin levitysrautaan niin luulen, että pokse loppuu,

Voitto:
Tuosta neuvosta olen kiitollinen. Eilen jo ajattelin kokeilla samaa, että laittaisin kipinän iskemään
kyseiseen rautaan, mutta sitten se vain jäi tekemättä.
Huomenna teen kyseisen neuvon mukaan.
Ajattelinkin sitä ilman kuristamista piipussa, että onkohan sen jälkeen ilman ja kaasun seos oikea
puhtaana palamiselle?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Voitto - 20.10.2013     kello on 10:45 ---Tuosta neuvosta olen kiitollinen. Eilen jo ajattelin kokeilla samaa, että laittaisin kipinän iskemään
kyseiseen rautaan, mutta sitten se vain jäi tekemättä.
Huomenna teen kyseisen neuvon mukaan.
Ajattelinkin sitä ilman kuristamista piipussa, että onkohan sen jälkeen ilman ja kaasun seos oikea
puhtaana palamiselle?

--- Lainaus päättyy ---

Joissakin pannuissa vaan joutuu kuristamaan ilmareikiä, jotta seossuhde saadaan oikeaksi.

Voitto:
Ettei vaan olisi tämä minulla oleva pannu (2480) juuri sellainen, jota joutuu kuristamaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View