Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Windows 8 tuki loppuu vuonna 2015

<< < (14/43) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.10.2013     kello on 08:09 ---Se varmaan toimii pienemmillä paukuilla se linukka, mulla on isommat kilkkeet kannettavassa. Eikä töki.

--- Lainaus päättyy ---

Kummallakin on ihan samat kilkkeet, dualboottina kun ovat ;)

Tämmöiset rahkeet on kummallakin käytettävissä:

99:
Testasinpa vielä käynnistysajat (coldboot):

8.1 = 38s.
12.04 = 19s.

(kasia en ole testannut tällä, joten ei ole vertailukohtaa)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 22.10.2013     kello on 09:29 ---Kummallakin on ihan samat kilkkeet, dualboottina kun ovat ;)

Tämmöiset rahkeet on kummallakin käytettävissä:

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on 256 ssd ja tuplat muistia, lisäkis nykyään kivi vähän vikkelämpi  ;)

Muuten kattelin tuossa duunissa yhtä V5 Aceria , siinä tuli vasemmalle alas yksi nuoli ylös/alas .
Nuolta klikkaamalla alas sai kaikki apuohjelmat esiin ja ylös taas win8 aloitusvalikon esiin.
Omassa ei tuota ollut kai ? En ainakaan tunnusta huomanneeni  :-[

Nyt päivitän yhtä V5 Aceria ja yhtä pöytäkonetta samaan aikaan, sitten on urakka toistaiseksi ohi.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.10.2013     kello on 10:40 ---Mulla on 256 ssd ja tuplat muistia, lisäkis nykyään kivi vähän vikkelämpi  ;)

Muuten kattelin tuossa duunissa yhtä V5 Aceria , siinä tuli vasemmalle alas yksi nuoli ylös/alas .
Nuolta klikkaamalla alas sai kaikki apuohjelmat esiin ja ylös taas win8 aloitusvalikon esiin.
Omassa ei tuota ollut kai ? En ainakaan tunnusta huomanneeni  :-[

Nyt päivitän yhtä V5 Aceria ja yhtä pöytäkonetta samaan aikaan, sitten on urakka toistaiseksi ohi.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä on muistipaikat täynnä. Lisäksi en viitsinyt alkaa virittelemään winkkaria SSD:lle, vaan käytän niissä Linuxia (64gigan ja 128gigan SSD:t käytössä). Tämä dualbootti pyörii tavallisella 160gigan kovalla.

Ja kyllä se nuoli siellä alareunassa on, jääpähän pois turhaa kliksuttelua..

kimi:
Tässä on edelleen jotain hämärää käynnistettäessä / suljettaessa. Lepotilaan pitäisi mennä 45 min jälkeen mutta ei mene ja käynnistä uudestaan tilttaa koneen.

Hiukan helpommaksi käyttäminen on tehty, mutta on vielä kaukana aikaisemmista win versioista. Se mitä minä ja monet muut, ainakin monen eri lähteen mukkaan, on odottanut, eli selkeä käynnistä valikko puuttuu vielä.

Itse käytän koneen laskinta jonkin  verran ja siitä on tehty iso, se täyttää koko näytön ja esim jos laskee jonkun netissä olevan kaavan mukaan näitä ei saa samaan aikaan näkyviin vaan pitää pomppia kahden ikkunan välillä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View