Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Windows 8 tuki loppuu vuonna 2015
Raato:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 15.11.2013 kello on 14:47 ---Miksi sitten Microsoft jakelee turvattomia ajureita jotka estävät päivityksen?
(näissä muissa käyttis hoitaa järjestelmän ajantasaisuuden, ilman että käyttäjän tarvitsee itse metsästellä päivityksiä)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä näyttikseen itse valitsen parhaan mahdollisen ajurin :D
Raato:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 15.11.2013 kello on 14:47 ---Miksi sitten Microsoft jakelee turvattomia ajureita jotka estävät päivityksen?
Muissa käyttiksissä käyttis hoitaa hommat niin ettei ristiriitoja pääse syntymään.
(näissä muissa käyttis hoitaa järjestelmän ajantasaisuuden, ilman että käyttäjän tarvitsee itse metsästellä päivityksiä)
--- Lainaus päättyy ---
ei välttämättä ole kyseessä mikkisoftan ajurista.
pk kts aik. käy katsomassa ohjeet mikkisoftan omasta helpistä virheilmoituksella, kerro kun olet kokeillut neuvot että onnistuiko :)
Raato:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 15.11.2013 kello on 14:46 ---Sen takia muissa käyttiksissä on varauduttu siihenkin, mm. mahdollistamalla osittainen päivitys (eli tässä tapauksessa olisi ko. ajuri poistettu käytöstä ja jätetty päivittämättä).
--- Lainaus päättyy ---
Mikkisoftahan tekee tätä koko ajan :o
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 15.11.2013 kello on 14:53 ---ei välttämättä ole kyseessä mikkisoftan ajurista.
--- Lainaus päättyy ---
Niin kuin totesin, "Miksi sitten Microsoft jakelee turvattomia ajureita jotka estävät päivityksen?"
--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 15.11.2013 kello on 14:53 ---Mikkisoftahan tekee tätä koko ajan :o
--- Lainaus päättyy ---
Ei 8.1 päivityksessä
Raato:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 15.11.2013 kello on 14:55 ---Niin kuin totesin, "Miksi sitten Microsoft jakelee turvattomia ajureita jotka estävät päivityksen?"
Ei 8.1 päivityksessä
--- Lainaus päättyy ---
Mistä tiedät mikkisoftan jakaneen sen? Tai sen että se johtuu ajurista?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta