Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Windows 8 tuki loppuu vuonna 2015

<< < (36/43) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 15.11.2013     kello on 12:44 ---Tuon on ainakin atheroksen wireless driverin kuulut aiheuttavan, kokeilepa päivittää sen ajuri

--- Lainaus päättyy ---

Vaikka on piuhalla yhteydessä nettiin?

Raato:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 15.11.2013     kello on 13:20 ---Vaikka on piuhalla yhteydessä nettiin?

--- Lainaus päättyy ---
Jos koneessa on langaton sovitin niin sehän on olemassa vaikka olisikin piuhalla netissä ja sillä on aina ajurit. Jos langatonta verkkosovitinta ei ole sitten pitää etsiä tietoa googlella, sinne laitat tuon koodin niin ohjeet saat ruutuun hetkessä

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 15.11.2013     kello on 13:24 ---Jos koneessa on langaton sovitin niin sehän on olemassa vaikka olisikin piuhalla netissä ja sillä on aina ajurit. Jos langatonta verkkosovitinta ei ole sitten pitää etsiä tietoa googlella, sinne laitat tuon koodin niin ohjeet saat ruutuun hetkessä

--- Lainaus päättyy ---

Huvittavaa tässä on se, että koneessa on vain Microsoftilta saatua koodia. Yhtään ajuria tms. ei ole vielä itse asennettu.

Luulisi että Microsoft osaisi päivittää oman koodinsa ilman virheitä...

K.E.V:
No sanotaan nyt että näistä yli kahdestakymmenestä mitä itse olen asentanut ei mikään ole riidellyt tai kysellyt mitään ajuria.

Hassua ettei 99 ole kommentoinut tuota väärää asennusmediaa (kielen perusteella päättelin) mitenkään  ;D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.11.2013     kello on 13:42 ---Hassua ettei 99 ole kommentoinut tuota väärää asennusmediaa (kielen perusteella päättelin) mitenkään  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Asennusmedia on tehty Microsoftilta saadusta ISO tiedostosta, ja on englanninkielinen (Microsoft ei toimittanut muuta). Suomeksi (tai oikeastaan finengelskaksi) voi kielen vaihtaa asennuksen jälkeen.

http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-8/upgrade-product-key-only

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View