Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Harmaavesisäiliö

<< < (11/14) > >>

onnimanni:
 On menty nenä kiinni lattiassa, eikä tommosta näkyny, mutta jos löytyy jostain luukusta
niin mites toi toimii?

Valtteri:

--- Lainaus käyttäjältä: onnimanni - 14.10.2013     kello on 21:22 --- On menty nenä kiinni lattiassa, eikä tommosta näkyny, mutta jos löytyy jostain luukusta
niin mites toi toimii?

--- Lainaus päättyy ---

Siihen on oma "avain"joka työnnetään tuohon reikään ja siellä on venttiili jota avataan/suljetaan avainta kääntämällä.

Käytännössä se avain on pätkä tankoa jonka päässä on venttiiliin sopiva hahlo.Toivottavasti tämä tuli selitettyä ymmärrettävästi :-\

onnimanni:
Kyllä minä olen oikea varsinainen pyöreäpää ja eihän se mikään ihme ole, koulussakin
huolellisuus ja tarkkaivaisuus 5. Se perskutin hana sit löyty sivuluukusta luukussa oli
vielä yksi aukko joka oli tukittu epämääräisillä tavaroilla letkuja ,muovipusseja, ynn-
muuta sälää, enhän ymmärtäny sieltä katsoa, kun ajattelin että luukku on luukku,eikä
luukusa ole toista luukkua.Mutta kiitos teille kaikille sinnikkyydestä yrittäessänne
auttaa tälläistä ADHD potilasta.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: onnimanni - 15.10.2013     kello on 13:53 ---Kyllä minä olen oikea varsinainen pyöreäpää ja eihän se mikään ihme ole, koulussakin
huolellisuus ja tarkkaivaisuus 5. Se perskutin hana sit löyty sivuluukusta luukussa oli
vielä yksi aukko joka oli tukittu epämääräisillä tavaroilla letkuja ,muovipusseja, ynn-
muuta sälää, enhän ymmärtäny sieltä katsoa, kun ajattelin että luukku on luukku,eikä
luukusa ole toista luukkua.Mutta kiitos teille kaikille sinnikkyydestä yrittäessänne

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä kun löyty Thumb Thumb

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: onnimanni - 15.10.2013     kello on 13:53 ---Kyllä minä olen oikea varsinainen pyöreäpää ja eihän se mikään ihme ole, koulussakin

--- Lainaus päättyy ---
       kysyvä ei tieltä eksy ja etsivä löytää Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View