Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

karavaanarin paras kaveri (:t)

<< < (2/5) > >>

Ossi66:
Tämmönen filosofinen kysymys on hiukan paha - eihän tämmöseen uskalla mitään vastata ko. nettikaverit haukkuu pian pehmoksi.

No kuiteski se on meilläkin tähän asti ollut pääasiassa oma perhe ja sitten satunnaisesti kohdatut vanhat ja uudet tuttavuudet alueilla ja reissunpäällä. Etenkin vanhojen koulu- ja työkavereiden satunnainen kohtaaminen matkoilla on aina kivaa.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.03.2011     kello on 19:55 ---Tämmönen filosofinen kysymys on hiukan paha - eihän tämmöseen uskalla mitään vastata ko. nettikaverit haukkuu pian pehmoksi.

--- Lainaus päättyy ---

Minä tuon naisen, kenen kanssa asun, otan mielelläni mukaan reissuun
koirien kera.

Uskalsin vastata. ;)

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  6.03.2011     kello on 20:02 ---Minä tuon naisen, kenen kanssa asun, otan mielelläni mukaan reissuun
koirien kera.

Uskalsin vastata. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Rohkea mies! :D

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  6.03.2011     kello on 19:53 ---. Ei vain herätä enää kysymys "suuria tunteita",

--- Lainaus päättyy ---
  hetero olen emäntä myös ja onhase hyväksi kertausharjoitukset!! tiiän että on palio asiasta juttua!!  :) mutta ku ollaan vasta-alakajia :P

Edit: lainaus korjattu, ylläpito

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  6.03.2011     kello on 20:04 ---. Ei vain herätä enää kysymys "suuria tunteita",
   hetero olen emäntä myös ja onhase hyväksi kertausharjoitukset!! tiiän että on palio asiasta juttua!!  :) mutta ku ollaan vasta-alakajia :P

--- Lainaus päättyy ---

Totta, kertaus on opintojen äiti, eikä yrittänyttä laiteta. Saattaa tullakin erilaisia ajatusten vaihtoa asiasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View