Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuvia omista kulkimista
eura665:
No tuliskohan nyt toi kuvakin mukaan.
Sent from my GT-S7710 using Tapatalk now Free
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 12.10.2013 kello on 09:22 ---Mun mielestä tuon kommentin vaunuliikkeiden esitekuvista voi ottaa kohteliaisuutena! :)
Tosin uutena orgilaisena mä en tiedä, mitä kenenkin kommenttien takana on....
--- Lainaus päättyy ---
Esitekuvista laitoin siksi, kun suurimmasta osasta kulkimia puuttuu yksilöllisyys. No, onhan niiden katolla ehkä erilaiset antennit ja vaunuliikkeiden kuvissa ei ole antenneja ollenkaan. Selasin tätä osiota, en löytänyt yhtään kateellista kommenttia. Itse en ole kateellinen, kuin niille joilla on suupielet enempi onnellisuuden hymyssä, kuin itsellä. Thumb ;D
sipu:
entiset rakkaat kulkimet
kuvasta puuttuu vielä Wolkkari kleinbussi
ja
nykyiset rakkaat kulkimet :)
ps. piti laittaa suabbistakin kuva
mutta jokin tökkii tässä masiinassa
tai sit ei taito riitä ::)
jus66si:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.10.2013 kello on 21:35 ---Välikommentti: On teillä komioita kulkimia,onneksi olenkin "puskissa leiriytyjä" :-[
--- Lainaus päättyy ---
Meilläkin useimmin sen auton kanssa mennään vähän "tuosta mennään tuonne" tyylillä. Joskus mietitään välillä lamput ja lapiot kädes, että "hetkinen, kuis tämä tulikaan..." ::) :laugh: Sen tähden tuo hymeri on ollut hyvä kun se ei ole alustaltaan asvalttia nuoleva malli. Mutta tämähän tuo vain sitä omaa ekstremeä tähän touhuun. Vastikään yllätin yhren lenkkeilijän kun koukkasin vaimon ja tyttären sienimettältä pururadan kupeesta. Katteli siinä haavi auki hetken että mikä sieltä tulee :o. Hyvin käänty mäntyjen välistä 8)
iiitee:
Exä
Nykyinen hiukan isompi, vaan ei kaikessa esim. wc ja keittiön työtaso oli poksissa isommat ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta