Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuvia omista kulkimista
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 6.06.2015 kello on 07:56 ---Tollanen kikotin.vanha mutta toimiva. Ei ole S5 ikävä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä toi Finlandia komea on. ;)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 8.06.2015 kello on 21:05 ---Kiitos ihaa. Sinä oletkin vähän samaa maata kanssani, joten osaat arvostella tai oikeammin ihailla kulkimissa ulkoista ja sisäistä
kauneutta. Se on oiva taitolaji. ;)
Toki tämä mun omani on jo jäänyt monissa asioissa vähän kehityksestä jälkeen, mutta mistään sitä ei ole maalattu eikä osia vaihdettu. Kaikki on alkuperäisessä kunnossa. Toki lämmityslaite on heti uudekseltaan vaihdettu nestekiertoiseksi.
Uushankintahinta oli -89 n.160.000mk. Tämän hetken hintahaitari pyörii 5000€:n paikkeilla . Tällä mennään hamaan tulevaisuuteen.
Niin ja tallissa on ollut lähes uudesta lähtien.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa Jorman peli olla alkuperäisessä kunnossa ja museorekisterikelpo inen? Ei näy "tuunauksia".
Hinta saattaisi kuitenkin olla kolminkertainen.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 9.06.2015 kello on 22:33 ---Taitaa Jorman peli olla alkuperäisessä kunnossa ja museorekisterikelpo inen? Ei näy "tuunauksia".
Hinta saattaisi kuitenkin olla kolminkertainen.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa silmäilin.... :)
30 vuotta on kohta täynnä ja ainakin itse hakisin museostatuksen.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.06.2015 kello on 22:57 ---30 vuotta on kohta täynnä ja ainakin itse hakisin museostatuksen.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös tuo museo-vakuutus salli nykyisinkin vain 30pv ajoa vuodessa. Tosin itse hoidetulla kirjanpidolla, mutta kuitenkin ???
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 8.06.2015 kello on 18:32 ---
Terveisiä Kalajärveltä.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Olenkohan nähnyt livenä tämän auton jossain naapurikylällä ?
On luonnossa vielä paremman näköinen kuin kuvassa .
Jo kaukaa huomaa että kamppeesta on pidetty huolta Thumb Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta