Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuvia omista kulkimista

<< < (23/70) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 14.10.2013     kello on 11:51 ---NIIN ja ihan OMIA on kumpikin  :P

--- Lainaus päättyy ---

No kuka sitä vieraan kalustoa pihallaan pitelisi tai perässä vetäisi Thumb

Sama juttu kuin kaiken asumisen kanssa - Oma on aina paras ;D

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: matleena - 14.10.2013     kello on 06:34 ---  :( Johtuneeko siitä, että on tuollainen "pakettiauton näköinen"....
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa se syy.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: matleena - 14.10.2013     kello on 06:34 ---Sipu: täytyypä laittaa joku sisäkuva, kun ehtii  Thumb
Kiva tuolla oli reissata. Tristan meillä enimmäkseen ajoi, mutta kyllä minäkin jonkin aikaa istuin ratin takana. Vähän vaan ihmeteltiin, että turhan harva reissussa vastaan tullut karavaanari tervehtii  :( Johtuneeko siitä, että on tuollainen "pakettiauton näköinen".... On siinä kyllä kuskinpuoleisessa etunurkassa se karavaanarinumeroki n - siis se tarra - selvästi näkyvissä.

--- Lainaus päättyy ---

mä joskus oikke innostun kunnolla
tuost moikkaamisest
sillä seurauksella
että muutama muukin paku saa tassun heilautuksen
nimittäin milloin se on
jonkun firman tai sähköyhtiön
kaik vaan moikataan  ;D
noh sen jälkeen jo hieman nolottaa
varsinkin ,kun tuo ukkokulta
siittä huomauttelee
etti niitä ny kaikia pakuja pidä moikkailla
no ei kai  ::)
mutta ei sitä siinä innossa erota
mikä on vaanaja ja mikä taas muu menopeli
noissa pakuissa ,kun vastaan tulee   ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: matleena - 14.10.2013     kello on 06:34 ---Vähän vaan ihmeteltiin, että turhan harva reissussa vastaan tullut karavaanari tervehtii  :( Johtuneeko siitä, että on tuollainen "pakettiauton näköinen".... On siinä kyllä kuskinpuoleisessa etunurkassa se karavaanarinumeroki n - siis se tarra - selvästi näkyvissä.

--- Lainaus päättyy ---

Tuosta peltikuorestahan se johtuu. Välillä yritän reissussa skarpata katsomaan vastaantulevien pakujen vasenta etukulmaa, mutta yleensä on tarvetta keskittyä paremmin ajamiseen ja siksi nuot peltikuoriset tarralliset asuntoautot huomaa liian myöhään :(
Sitten kun on skarppina ja kerkiää ajoissa nostaa tassua myös peltikuorisille, koskaan en muista saaneeni niiltä vastausta tervehdykseeni ;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.10.2013     kello on 14:54 ---Tuosta peltikuorestahan se johtuu. Välillä yritän reissussa skarpata katsomaan vastaantulevien pakujen vasenta etukulmaa, mutta yleensä on tarvetta keskittyä paremmin ajamiseen ja siksi nuot peltikuoriset tarralliset asuntoautot huomaa liian myöhään :(
Sitten kun on skarppina ja kerkiää ajoissa nostaa tassua myös peltikuorisille, koskaan en muista saaneeni niiltä vastausta tervehdykseeni ;D

--- Lainaus päättyy ---

saman olen huomannut
ainakin jos on joku mainokset omaava paku
ja virelä vähemmän moikkaavat
edes nuo asuntoautot
jos satut vaikka henkilöautosta moikkaamaan
niin kuin minulle käy
että räpylä nousee
ja humaankin itse istuvani suabbis
jossa ei ole minkään laisia tunnisteita
että oltais edes vaanreita  :)
pitäis varmaan laittaa siihenkin