Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
4G yhteys
jamppa508:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 11.11.2013 kello on 13:43 ---Asutaan näköjään kaukana sivistyksestä..ei kuulu tuokaan...!
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mekin asutaan hyvinkin kaukana sivistyksestä, ei pitäis saada 3g:tä toimimaan ja tohon linkkimastoon on matkaa melkeen 12 km mut tolla sain tännekki sentään kohtuullisen nopeuden http://www.3g-antennit.fi/product/111/huipputehokas-18dbin-suuntaava-3g-antenni-900mhzn-3g-verkkoon
LMC-99:
Nyt Jamppa, joka soitti minulle saa kyllä palautetta..otin nimittäin yhteyttä kasvotusten tänään DNA kauppiaaseen ja hän sanoi että tuo sopimuspaperit heille niin lähetetään palautetta...sillä tänne jossa asun EI ole 4G kuuluvuutta....pask aa möi puhelin myyjä ja lupas että asia ei jää tähän..
Mutta tuohon kuuluvuuteen, nyky 3g joka minulla on ..niin heittelee aika hyvin, tänään seuraavat mittaukset 3 kpl, osoitti aamulla 0,9mb, päivällä 5,21mb, ja justiin 3,85mb että siinä 0,9-5 mb välissä liikutaan..
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 11.11.2013 kello on 18:46 ---Mutta tuohon kuuluvuuteen, nyky 3g joka minulla on ..niin heittelee aika hyvin, tänään seuraavat mittaukset 3 kpl, osoitti aamulla 0,9mb, päivällä 5,21mb, ja justiin 3,85mb että siinä 0,9-5 mb välissä liikutaan..
--- Lainaus päättyy ---
Oletkos jo kokeillut kaikki operaattorit?
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.11.2013 kello on 18:52 ---Oletkos jo kokeillut kaikki operaattorit?
--- Lainaus päättyy ---
Siis:
Elisa
Sainalahti
Sonera
Dna
ja mitä kaikkea muuta niitä onkaan, en ole sillä miten ne kokeilisin ??jos pitää ostaa jokaiselta operaattorilta mokkula ja ryhtyä kokeilemaan niin...
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 11.11.2013 kello on 18:56 ---Dna
ja mitä kaikkea muuta niitä onkaan, en ole sillä miten ne kokeilisin ??jos pitää ostaa jokaiselta operaattorilta mokkula ja ryhtyä kokeilemaan niin...
--- Lainaus päättyy ---
Jos haluavat myydä, niin kai antavat pari viikkoa kokeilla? Tai tilaa netistä, siellähän on aina palautusoikeus.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta