Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

4G yhteys

<< < (7/19) > >>

99:
Saunalahdelta tullut vastaus kysymykseeni "Kysyisin että onko tämä todellakin parasta mitä tänne saa?":

--- Lainaus ---Sanoisin, että nykyiset nopeudet mitä mobiililaajakaistal lasi saat ovat hyvät ja tällä hetkellä parempia nopeuksia ei voi saada varsinkin kun 4G pakotus ja ulkoiset antennit on käytössä. Alueen kuuluvuuteen ei ole tulossa parannusta ainakaan seuraavaan puoleen vuoteen.
--- Lainaus päättyy ---

vippe:
Mä oon niiiiin kypsä tuohon Saunalahden muka 4g liittymään..ikinä ei ole toiminut..viimeviik onloppuna oli koko stanan nettiyhteys possa..ilmoitti kokoajan katvealueella..grr. . Myydään muka niin nopeaa ja helvetin hyvää ja ne ei vissiin toimi ku sen hemmetin linkin vieressä..misä ikinä semmonen linkki sit onkaan.  :P

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe -  8.10.2013     kello on 12:30 ---Mä oon niiiiin kypsä tuohon Saunalahden muka 4g liittymään..ikinä ei ole toiminut..viimeviik onloppuna oli koko stanan nettiyhteys possa..ilmoitti kokoajan katvealueella..grr. . Myydään muka niin nopeaa ja helvetin hyvää ja ne ei vissiin toimi ku sen hemmetin linkin vieressä..misä ikinä semmonen linkki sit onkaan.  :P

--- Lainaus päättyy ---
Nyt toimii 3G hyvin,kun kaikki vaihtaa 4Geehen ;)

0yxxy0:
Eipä edes kehtaa laittaa tänne nopeutta jonka äsken mittasin. Kännykälläkin nopeempi kuin mokkulalla.

vippe:
Soitin omagurulle ja siellähä neuvottii et tabletissa asetukset 4g eri ku 3g.. jihuu nyt pelittää..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View