Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Soliferin pistokkeen kytkentä

<< < (9/16) > >>

esa:

--- Lainaus käyttäjältä: Valtteri -  7.10.2013     kello on 21:48 ---Siihen tarttee tökätä tioti,ottaa sovinnolla turpiin 0,6V latausjännitteessä nii ei kipunoi ja yhteyvet pellaa ja saahaan nukkua ens yörauhassa ;) Good night.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

juksii:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  7.10.2013     kello on 21:42 ---Yritätkö nyt jotenkin vedättää, et voi olla tosissasi. :-\

--- Lainaus päättyy ---

En yritä. Mä olen kokoajan ollut ihan tosissani.

juksii:

--- Lainaus käyttäjältä: Valtteri -  7.10.2013     kello on 21:48 ---Siihen tarttee tökätä tioti,ottaa sovinnolla turpiin 0,6V latausjännitteessä nii ei kipunoi ja yhteyvet pellaa ja saahaan nukkua ens yörauhassa ;) Good night.

--- Lainaus päättyy ---

Se on yksi vaihtoehto. Mä taidan laittaa siihen latausreleen.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: juksii -  7.10.2013     kello on 22:01 --- Mä taidan laittaa siihen latausreleen.

--- Lainaus päättyy ---
    Varmaankin hyvä vaihtoehto.
    Oon lukenu vähän huonosti kun en oo huomannut, millaiset pistorasiat sulla on? Olisi pitänyt selvitä jo kysymyksestä?

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: juksii -  7.10.2013     kello on 21:35 ---
 Asuntovaunujen sähköjen kaltaisia kytkentöjä en uskaltaisi koskaan esittää yhdellekään asiakkaalle, varsinkaan jos jostain löytyy liitin jossa on jännitteellinen piikki.

--- Lainaus päättyy ---

Toki tuo voi tuntua viritykseltä ja osittain se onkin sitä. Itseäni huolestuttaisi huomattavasti enemmän kaikki 13 napaisella varustetut autot joissa suora syöttö pistokkeelle. Yleensä 30A sulakkeen kautta tuo kulkee ja omassani oikosulku sekoitti auton sähköt kun se kulki takaisin toista johtoa pitkin sulakkeille/ releille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View