Tekniikkakeskustelut > Kaasun hintatiedot
Kaasun ostaminen
nike:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 5.10.2013 kello on 00:34 ---Niitä repäisynaruja on peräti kaksi.
Minä onnnistuin. Mutta vain ne narut jäivät käteen ja sinetti ehjäksi. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Minä en edes yritä nyhtää niitä repäisynaruja irti vaan tartun karvaisella kädelläni kiinni pulloventtiiliin ja pyöräytän venttiiliä sen verran auki että sinetti repeää kappaleiksi.
Sen jälkeen se on helppo poistaa haitolta.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 5.10.2013 kello on 00:28 ---Nykyään kun kaasupullon päällä on ne oranssit sinetit niin aika ikäviä avata pimeässä ja jos vielä sattuu olemaan kylmäkin. Vanha ruuvattava muovikorkki oli helppo avata mutta olihan siitä helppo jonkun ottaa välistäkin kaasua ennen ulosmyyntiä.
--- Lainaus päättyy ---
Jätin viimeisistä pullosta korkin palauttamatta ja otan sinetin pois heti ja kierrän korkin venttiilin pölysuojaksi. Korkia en titenkään palauta.
--- Lainaus käyttäjältä: nike - 5.10.2013 kello on 07:35 ---Minä en edes yritä nyhtää niitä repäisynaruja irti vaan tartun karvaisella kädelläni kiinni pulloventtiiliin ja pyöräytän venttiiliä sen verran auki että sinetti repeää kappaleiksi.
--- Lainaus päättyy ---
Noinhan se meiltä käy. Senkun kierrt.., kierrr, krrr ;D
Aakku:
Onkos se niin, että sivuventtiilipullos sa ei ole enää sitä isoa muovista venttillinsuojaa? Pelkkä kutistemuoviko vain?
Silloin kun työkseni ajoin pulloja huoltsikoille, niin pääliventtiilipullo sta jätettiin aina suojahattu auki tyhjistä pulloista, jotta eivät sekoittuisi täysiin.
Sivuventtiilipulloi sta otettiin aina pois kierresuoja, kun pullo palautettiin tyhjänä. Sillä ne erotettiin täysistä. Ne kierresuojatulpat olivat kertakäyttökamaa.
Mulla on tapana mennä ensin kaapille ja kurkkasta onko siellä täysiä. Monesti siellä on sen verran tuuletusritilöitä, jotta näkee sisälle pullokaappiin. Etenkin nykyisin, kun haen 2kg pulloa, niin ne ovat aika kortilla välillä.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 5.10.2013 kello on 08:34 ---Onkos se niin, että sivuventtiilipullos sa ei ole enää sitä isoa muovista venttillinsuojaa? Pelkkä kutistemuoviko vain?
... pääliventtiilipullo sta jätettiin aina suojahattu auki tyhjistä pulloista, jotta eivät sekoittuisi täysiin.
--- Lainaus päättyy ---
Paineen alennusventtiiliin tulevan liittimen suojakorkki (vasenkätinen kierre) on korvattu kutistemuovilla, joka peittää em. liittimen ja venttiilin kokonaan. Suuri harmaa suojahattu on edelleen mukana.
Haapaniemen Paroni:
Jyväskylä ja kirri,taloustalo maksu kassalle 19.95e,noin 5min odottelua ja saa kaasupullon,kertaankaan ei ole myyty ei oota ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta