Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tämmöstä nyt

<< < (4/4)

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  4.10.2013     kello on 18:33 --- Mutta kun hakkaa metsää,niin linna kutsuu,mutta ei juhlat ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Mutteihan niillä tänä vuonna siellä linnassa juhlia ookkaa, jote anna mennä vaan.
Rupattelet sitten sen hau... tai jotan sinne päin sillä välin kun se pressa on siellä juhlissa

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  4.10.2013     kello on 18:38 ---Mutteihan niillä tänä vuonna siellä linnassa juhlia ookkaa, jote anna mennä vaan.
Rupattelet sitten sen hau... tai jotan sinne päin sillä välin kun se pressa on siellä juhlissa

--- Lainaus päättyy ---
Tuumasta toimeen ja tervetuloa ens kesänä kylään kahvipannu tulilla joka päivä ;) :D Ja talvella ja sähköä löytyy ;) Ja mun yhteys tiedot löytyy tosta profiilista,en ole,niin paha mitä olen antanut ymmärtää täälä kirjotellassa ;) Päin vastoin..

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  4.10.2013     kello on 18:44 --- Tuumasta toimeen ja tervetuloa ens kesänä kylään kahvipannu tulilla joka päivä ;) :D Ja talvella ja sähköä löytyy ;) Ja mun yhteys tiedot löytyy tosta profiilista,en ole,niin paha mitä olen antanut ymmärtää täälä kirjotellassa ;) Päin vastoin..

--- Lainaus päättyy ---

Risto on tosi mukava mies.........

...............nukk uessaan............

niin kuin minäkin!  :D  ;D   :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View