Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tämmöstä nyt
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 4.10.2013 kello on 18:33 --- Mutta kun hakkaa metsää,niin linna kutsuu,mutta ei juhlat ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Mutteihan niillä tänä vuonna siellä linnassa juhlia ookkaa, jote anna mennä vaan.
Rupattelet sitten sen hau... tai jotan sinne päin sillä välin kun se pressa on siellä juhlissa
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 4.10.2013 kello on 18:38 ---Mutteihan niillä tänä vuonna siellä linnassa juhlia ookkaa, jote anna mennä vaan.
Rupattelet sitten sen hau... tai jotan sinne päin sillä välin kun se pressa on siellä juhlissa
--- Lainaus päättyy ---
Tuumasta toimeen ja tervetuloa ens kesänä kylään kahvipannu tulilla joka päivä ;) :D Ja talvella ja sähköä löytyy ;) Ja mun yhteys tiedot löytyy tosta profiilista,en ole,niin paha mitä olen antanut ymmärtää täälä kirjotellassa ;) Päin vastoin..
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 4.10.2013 kello on 18:44 --- Tuumasta toimeen ja tervetuloa ens kesänä kylään kahvipannu tulilla joka päivä ;) :D Ja talvella ja sähköä löytyy ;) Ja mun yhteys tiedot löytyy tosta profiilista,en ole,niin paha mitä olen antanut ymmärtää täälä kirjotellassa ;) Päin vastoin..
--- Lainaus päättyy ---
Risto on tosi mukava mies.........
...............nukk uessaan............
niin kuin minäkin! :D ;D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta